Re: po rozstaniu - co wybrac?

Data: 2003-04-20 19:42:13
Temat: Re: po rozstaniu - co wybrac?
Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl>

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
news:b7plc1$8tl$1@nemesis.news.tpi.pl...

dlaczego ja dopiero teraz widzę Twoj post? hmm, dziwne :)

> samo nie wyjdzie.. wszystko zależy od tego co Wy.. ~wypuścicie ;D

no wiem, wiem - sama tez jestem tego ciekawa :)

> o bosz.. "stworzyłam potwora" ;D

hihi, spokojnie, mysle, ze to mi nie grozi ;)

> ja tego nie powiedziałam ;)

ale ja to powiedzialam i wiem, że mam rację ;)

> na
>
> może dlatego że są ~mądre ;)

popieram :)

> BRAWO :]

tylko, zebym nie wpadla przy okazji w trans nieodmawiania sobie rowniez
innych przyjemnosci ;)

> gdzieś
>
> Twoja nadzieja jest.. Twoja... spróbuj ją kontrolować :] ja z nią jakos
nie
> mam problemów.. nie w takich przypadkach :]

mnie powoli się to chyba udaje :)

> no waśnie "nie wracać".. a kartki jakby nie patrzeć.. _wracają_ do tego :]

no bo nie da sie zapomniec. A poza tym po co calkiem zapominac wszystko?
Skoro byly dobre chwile, teraz zostały dobre wspomnienia.

> już JUŻ!! biegnę z nitką! chodziło mi o to żenie masz nigy pewnosci czego
On
> chce.. może chce tego samego co Ty.. a moze dopiero _będzie_ chciał..
> życie jest przewrotne... ale przy ludziach wymięka ;)

absolutnie nie mam żadnej pewnosci, czego on chce - zgadzam sie w 100 i
nawet więcej %. Zostawiam rozwoj wypadkow swojemu losowi i juz :) nic na
sile...

> heh.. chodziło mi o to że.. chyba nie doceniasz Przyjaźni... szukasz
złota..
> a mijasz diamenty..

doceniam :) wlasnie dlatego nie chce tego stracic....

> no.. to matematyka na poziomie zerówki.. wynik brzmi: "chcę Przyjaciela"
:]
> tylko czemu ptzy tym kręcisz nosem?
> :)

kręcę?? ojej, ja nie chcialam zeby to tak zabrzmialo :( wprost przeciwnie to
jest :)

> ej! to NIE TA GRUPA! ;D

hihi - nigdy się nie wie, ktora grupa do tego jest najlepsza, ludzie są
wszędzie :)

> trzymaj się i..
> wiosennych świat :]

mam nadzieję, że Tobie mijają równie wiosennie :)

Kropeczka