Re: po rozstaniu - co wybrac?

Data: 2003-04-20 20:45:56
Temat: Re: po rozstaniu - co wybrac?
Od: "patrycja." <p...@K...pl>

Kropeczka
> dlaczego ja dopiero teraz widzę Twoj post? hmm, dziwne :)

boo.... był zaczarowany! ;]

> no wiem, wiem - sama tez jestem tego ciekawa :)

to nie bądź ciekawa tylko bierz się za ~wypuszczanie i mów co ~wyleciało ;)

> hihi, spokojnie, mysle, ze to mi nie grozi ;)

tu się nie ma co śmiać bo to nie TOBIE _grozi_ tylko NAM ;)

> tylko, zebym nie wpadla przy okazji w trans nieodmawiania sobie rowniez
> innych przyjemnosci ;)

jak np. ~kandydowanie na prezydenta RP? ;)

> mnie powoli się to chyba udaje :) [kontrolowanie nadziei]

..trning czyni mistrza :)

> no bo nie da sie zapomniec. A poza tym po co calkiem zapominac wszystko?
> Skoro byly dobre chwile, teraz zostały dobre wspomnienia.

ale czemu tych dobrych chwil nie kontynuować? przecież one na pewno (na
pewno??) nie sprowadzają się do jednego ;)

> absolutnie nie mam żadnej pewnosci, czego on chce - zgadzam sie w 100 i
> nawet więcej %. Zostawiam rozwoj wypadkow swojemu losowi i juz :) nic na
> sile...

zgadzam się że nic na siłę ale ni zapominaj że na Los składają się wszystkie
najmniejsze decyzje więc uważaj :]

> doceniam :) wlasnie dlatego nie chce tego stracic....

dobra dobra, cały czas mówiłaś że "może powinnam zapomnieć" / "chciałabym
czegoś _więcej_"
nie wykręcisz się ;)

> kręcę?? ojej, ja nie chcialam zeby to tak zabrzmialo :( wprost przeciwnie
> jest :)

ok, w tym przypadku nie ważne jak zabrzmiało ale ważne jak jest więc
"wybaczam" ;)

> hihi - nigdy się nie wie, ktora grupa do tego jest najlepsza, ludzie są
> wszędzie :)

ludzie wszędzie ale psychole tylko tu ;D

> mam nadzieję, że Tobie mijają równie wiosennie :)

o tak.. pełno kwiatów :]