po wysypce...blizny

1. Data: 2001-02-13 20:42:02

Temat: po wysypce...blizny
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tylnej czesci ramienia (od strony tricepsu) mialem kiedys
wysypke i pozostaly mi blizny...bylem u dermatologa, mam masc
Hydrocortisonum i ona podobno pomaga. Jezeli ktos wie jak pozbyc sie
szpecacych blizn to prosze o pomoc. Jakie dzialanie ma ta masc???

Pozdrawiam - Lukasz
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

2. Data: 2001-02-17 18:45:24

Temat: Re: po wysypce...blizny
Od: "TWEEDY" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Sroczyk napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Hydrocortisonum i ona podobno pomaga. Jezeli ktos wie jak pozbyc sie
>szpecacych blizn to prosze o pomoc. Jakie dzialanie ma ta masc???

Zapytaj lekarza o zabiegi JONTOFEREZY (JONOFEREZY) z hialuronidazy
jądrowej, lub KALIUM JODATUM

Tweedy

3. Data: 2001-02-19 20:02:34

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Feb 2001 19:45:24 +0100, "TWEEDY" <d...@i...pl>
wrote:

>Zapytaj lekarza o zabiegi JONTOFEREZY (JONOFEREZY) z hialuronidazy
>jądrowej, lub KALIUM JODATUM
>Tweedy

A co to jest i na czym plega?
Szczerze mowiac to ni mam ochoty isc do tej samej pani doktor i chyba
sprobuje u innej, zobaczymy co powie, gdzie mozna o tym poczytac, bo
mam encyklopedie medyczna(b.stara) i nie ma nic o tych zabiegach i
lekach.
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl