po zabiegu usuniecia zylakow

1. Data: 2005-10-24 21:36:23

Temat: po zabiegu usuniecia zylakow
Od: "pieg" <"nobody"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Jestem juz 2 tygodnie po zabiegu usuniecia zylakow. Zabieg polegal na
nacinaniu nogi w kilku miejscach na 2-3mm i przez te dziurki byly zyly
wycinane. No cos w tym stylu, nie dopytywalam sie za bardzo, bo balam, sie,
ze zwymiotuje od samego sluchania (wiem, ignorantka jestem). Ranki goja sie
prawidlowo, na nodze mam jeszcze siniaki, ale maja zejsc. Caly czas chodze z
bandazem elastycznym na nodze. Zastanawiam sie jak dlugo musze z tym
bandazem chodzic? Kiedy bede mogla zalozyc buty na wyzszym obcasie? Czy to
normalne, ze wokol tych naciec (nie wszystkich) skora jest jakby twardsza i
troche boli przy dotykaniu? Czy moge ta noge smarowac balsamem do ciala,
troche skora mi sie wysuszyla buuu. Moze lepiej wstrzymac sie troche?

Dziekuje za rady-porady i odpowiedzi;)
pieg

2. Data: 2005-10-25 18:15:13

Temat: Re: po zabiegu usuniecia zylakow
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pieg" <"nobody"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawidlowo, na nodze mam jeszcze siniaki, ale maja zejsc. Caly czas chodze
> bandazem elastycznym na nodze. Zastanawiam sie jak dlugo musze z tym
przyjmuje sie, ze przez miesiac po zabiegu

Kiedy bede mogla zalozyc buty na wyzszym obcasie?
juz mozesz jesli ci tego brakuje

Czy to normalne, ze wokol tych naciec (nie wszystkich) skora jest jakby
twardsza i
> troche boli przy dotykaniu?
tak, tworzy sie blizna

Czy moge ta noge smarowac balsamem do ciala,
> troche skora mi sie wysuszyla buuu. Moze lepiej wstrzymac sie troche?
mozesz

przepuklina masaż
problemy z zoladkiem
macica
Problem z szyją..
operacja tętniaka łuku aorty wstępującej