Re: poczytajcie

Data: 2004-09-25 16:56:05
Temat: Re: poczytajcie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cj1eev$p1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> (...)
istotami,

Właśnie właśnie... Ja bym poprosiła o adres tego czata, gdzie
optysie was nazywają pustymi istotami, bo ja spotykam się co
najwyżej z otwartą krytyką wegetarianIZMU, a nie z personalnymi atakami
na wegetarian, tak jak to właśnie nagminnie robią
_niektórzy_ wegetarianie... 8)

wytykają im, że w optymalnym ośrodku w Jastrzębiej Górze wyleczono z
grobu. Często wchodzą na wegetariańskie czaty i wrzucają swoje tłuste
przepisy, czasem sto sztuk opatrzonych jakąś rzeźniczą fotografią,
która wzbudzi obrzydzenie.

No kurcze... dajcie mi ten link!... ;]

żywieniu pastwiskowym mózg nie funkcjonuje.

Przesadziła...

- Nie warto się zajmować tymi, którzy

Masz rację, to śmieszne, że wegetarianami nie warto się
zajmować... ;>
Oczywiście, że warto, a nawet trzeba, choćby w celach poznawczych.
To przecież arcyciekawy dobrowolny ludzki eksperyment na globalną
skalę.

> Cóż... Skoro nie warto się przejmować wegetarianami, to po co wchodzą
na wegetariańskie czaty?

Ja tam wegetarianami się zajmuję i przejmuję. Temat mnie po prostu
interesuje jako zjawisko społeczne, (dość dziwne zresztą...).
Lubię obserwować zachowania wegetarian, ich pokrętną filozofię
i ekwilibrystyczny czasem tok rozumowania...

Jakoś nie widziałam nalotów wegetarian na grupy
> optymalnych, żeby wegusie próbowali kogoś zniesmaczyć zdjęciem tartej
marchewki.

O właśnie to jest przykład na ten rodem z cyrku tok rozumowania :)

Też jestem zniesmaczona zalewem wszechobecnej głupoty... :[

Krystyna