podatek od oczek wodnych?

11. Data: 2004-08-17 18:32:02

Temat: Re: podatek od oczek wodnych?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno na budowę oczka wodnego trzeba miec pozwolenie budowlane, a w
> związku z tym wszelkie stosowne projekty, opłaty itp. :-))))))))
> Nie wiem czy istniejacych nie trzeba legalizowac składając odpowiednie
> papiery i uiszczając stosowne opłaty. :-))))))))
> No i dobrze! Nie lubię oczek wodnych :-))))))))))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Oczko wodne można wybudować bez zezwolenia,ale trzeba to zgłosić
w Starostwie,na odpowiednim druku,opłacić.Wszyscy są sąsiedzi dostaną
wezwanie do starostwa,aby złożyć oświadczenie,że nie mają nic przeciw
tej budowie.Ma być zrobiony szkic sutuacyjny i jeszcze parę warunków
których już nie pamiętam.
Zbudowanie pergoli podlega też takim rygorom. Bo to są punkty
orientacyjne dla wrogiego lotnictwa.
Starostwo mnie gnębiło za posiadanie na działce baraku,typu barakowóz,
jako samowolkę budowlaną.
Wszystko to było z tego powodu że chciałem na działce mieć doprowadzony
prąd.A działka była rolnicza,więc chłop ma kombajnem po 30 arach
jeździć a nie jakieś kwiaty sadzić.Nie wydusili ani grosza,ale trwało 2lata
Mirzan

12. Data: 2004-08-17 18:56:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-08-17 19:08:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2004-08-17 19:21:10

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wezwanie do starostwa,aby złożyć oświadczenie,że nie mają nic przeciw
> tej budowie.Ma być zrobiony szkic sutuacyjny i jeszcze parę warunków

Na jakiej podstawie, jaki przepis to reguluje? Co rozumiesz pod pojeciem
oczka wodnego? Plastikowa beczka z grozelem i dwoma karasiami
wkopana na dzialce to oczko wodne?

15. Data: 2004-08-17 19:25:15

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
(...)
> No i dobrze! Nie lubię oczek wodnych :-))))))))))))

Nie zdążę zasypać. Przymkniesz oczy??? :-)

Z pozdrowieniami, Maria

16. Data: 2004-08-17 19:34:19

Temat: Odp: podatek od oczek wodnych?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@N...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cftm86$4nq$...@n...news.tpi.pl...

> Nie zdążę zasypać. Przymkniesz oczy??? :-)

Nie. Bedę oglądał ze stosownym obrzydzeniem :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2004-08-17 20:50:09

Temat: Re: Odp: podatek od oczek wodnych?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:

> Nie. Bedę oglądał ze stosownym obrzydzeniem :-))))))))

Oby nie zza płotu;-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-08-17 21:09:53

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy istniejacych nie trzeba legalizowac składając odpowiednie
> papiery i uiszczając stosowne opłaty. :-))))))))
> No i dobrze! Nie lubię oczek wodnych :-))))))))))))

Prawo nie dziala wstecz.

Elfir

19. Data: 2004-08-18 09:20:43

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> Na jakiej podstawie, jaki przepis to reguluje?

Prawo budowlane! Artykułu nie pomnę ;)

Pozdrawiam
FJ

20. Data: 2004-08-18 10:46:13

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip J" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemek" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> Prawo budowlane! Artykułu nie pomnę ;)

Dz.U. Nr 80, poz.718:
"Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
15) przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 m2,"

Jak widac zadne zezwolenia nie sa potrzebne do budowy oczka o pow. tafli ponizej
30m2.
Zreszta i to ograniczenie mozna latwo "obejsc".

Fikus - klejuch
Jak pozbyć się żmij?
storczyki w Obi
bukszpan żółknie