podatek od oczek wodnych?

1. Data: 2004-08-17 11:59:26

Temat: podatek od oczek wodnych?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

moze mi ktos wyjasni
bo od paru dni meczy mnie sasiadka
czy jest zapowiedz wprowadzenia jakiegos podatku od posiadania oczka wodnego
?
podobniez gadali o tym w sejmie
i nawet w tv bylo
:)
dla mnie to jakas bzdura
ale ta Pani jest dosc zdesperowana
i jak wprowadza jakis podatek to chce zasypac swoje oczko
a wiele wysilku wlozyla w jego zalozenie i pielegnowanie
:)
te plotke slyszalem od kilku osob
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2004-08-17 12:47:37

Temat: Re: podatek od oczek wodnych?
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> te plotke slyszalem od kilku osob

1 kwietnia mówili o podatku od grilla, więc może o tym też właśnie wtedy
mówili?...

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2004-08-17 12:59:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>1 kwietnia mówili o podatku od grilla, więc może o tym też właśnie wtedy
>mówili?...
:))))))))))
najprawdopodobniej masz racje
:)

4. Data: 2004-08-17 14:52:52

Od: "Tadeusz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 kwietnia mówili o podatku od grilla, więc może o tym też właśnie wtedy
> mówili?...
>
> --
> * Lukasz Komsta *
> * http://www.komsta.net/ *

W nowym prawie budowlanym jest casus który można odnieść do oczek wodnych .
Trzeba będzie mieć zezwolenie. Toż to budowla która narusza stosunki wodne w
terenie i w umysłach niektórych orłach !!!!!!przez nas wybranych!!!!>

5. Data: 2004-08-17 15:37:25

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> moze mi ktos wyjasni
> bo od paru dni meczy mnie sasiadka
> czy jest zapowiedz wprowadzenia jakiegos podatku od posiadania oczka
wodnego

Właśnie w niedzielę zostałam poinformowana przez znajomą, że mam sobie dac
spokój z marzeniami o oczku wodnym, bo zapłace rocznie ..... 2600zł
podatku!!!! Dla mnie to wierutna bzdura, ale jak widać robi się
popularna....:(
JoannaP - jeszcze bez oczka (wodnego, eodnego!!), ale nie zrezygnowana :D

6. Data: 2004-08-17 15:49:06

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie w niedzielę zostałam poinformowana przez znajomą, że mam sobie dac
> spokój z marzeniami o oczku wodnym, bo zapłace rocznie ..... 2600zł

To powiedz, ze to maly stawik. od malych stawikow nie ma podatku.

pozdrawiam
pluton

7. Data: 2004-08-17 16:24:27

Temat: Odp: podatek od oczek wodnych?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:002601c48451$919fc180$df941b53@smal9k1kzfv9k
i...
> moze mi ktos wyjasni
> bo od paru dni meczy mnie sasiadka
> czy jest zapowiedz wprowadzenia jakiegos podatku od posiadania oczka
> [...]

Na pewno na budowę oczka wodnego trzeba miec pozwolenie budowlane, a w
związku z tym wszelkie stosowne projekty, opłaty itp. :-))))))))
Nie wiem czy istniejacych nie trzeba legalizowac składając odpowiednie
papiery i uiszczając stosowne opłaty. :-))))))))
No i dobrze! Nie lubię oczek wodnych :-))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2004-08-17 16:28:39

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> W nowym prawie budowlanym jest casus który można odnieść do oczek
wodnych
> . Trzeba będzie mieć zezwolenie.

Trzeba mieć zezwolenie na budowę oczka powyżej 30 m kw.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

9. Data: 2004-08-17 17:25:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Trzeba będzie mieć zezwolenie. Toż to budowla która narusza stosunki wodne
> terenie i w umysłach niektórych orłach !!!!!!przez nas wybranych!!!!>

Na budowę skalniaka też podobno trzeba mieć, czy ktoś wie coś na ten temat?

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-08-17 18:16:30

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> wodnych
>
> Trzeba mieć zezwolenie na budowę oczka powyżej 30 m kw.

Masz racje, zezwolenie i projekt jest wymagany przy tafli wody- powyzej 30m2 ,
ciekawy artykul na ten temat:
http://www.structum.com.pl/vol-gardenmata-oczko-defi
nicja.shtml

co do podatku... to raczej bzdura o ile nie mowimy o stawie rybnym i
zwiazanej z tym dzialalnosci gospodarczej.

Fikus - klejuch
Jak pozbyć się żmij?
storczyki w Obi
bukszpan żółknie