Re: podatek za psa

Data: 2006-02-11 11:39:42
Temat: Re: podatek za psa
Od: "Dawa" <d...@o...pl>

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dsj0th$qlf$1@news.dialog.net.pl...
Dnia 2006-02-10 21:56,, Dawa napisał(a):
> Mam psa praktycznie od zawsze, ale podatku nigdy nie płaciłam i nadal nie
> płace płacić nie zamierzam, ponieważ utrzymanie psa kosztuje.

Witaj
Podatek niezależnie od tego z jakiego powodu się go płaci czy od psa,
dochodów czy innych powodów. jest należnością na rzecz Państwa i nie
ma tu znaczenia czy w związku zapłatą podatku otrzymasz jakieś korzyści
czy nie.
Podatek od psa nie powinin istnieć, bo i z jakiej racji. To jest nie
poważne.
pozdrawiam
Dawa

Nie ma też znaczenia czy lepsze jest branie czy oddawanie zwierząt do
schroniska :) Ta ostania kwestia jest zresztą mocno dyskusyjna :)

--
Piotr M
"nawet gdy jesteś specem od lawin, to lawina może o tym nie wiedzieć...."