[podatki] jakie sa stawki podatku od nieruchomosci w waszych gminach?

1. Data: 2004-06-24 06:33:05

Temat: [podatki] jakie sa stawki podatku od nieruchomosci w waszych gminach?
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

U mnie (gmina Jaroslaw) podatek od budynku mieszkalnego 0,52 PLN/m2,
natomiast za garaz wolnostojacy 5,82 PLN/m2. Powiem szczerze, ze troszke sie
zszokowalem, iz za maly garaz musze zaplacic 2x wiecj podatku niz za dom.

A jak sie ksztaltuja te stawki w waszych gminach?

Pozdrawiam

Wojtek

1. Data: 2004-06-29 06:06:49

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj napisał(a):

> [...]
> zszokowalem, iz za maly garaz musze zaplacic 2x wiecj podatku niz za dom.
>
> A jak sie ksztaltuja te stawki w waszych gminach?

Rzeszów; podatek za mieszkanie 0.51 zł/m^2 + 0.19 zł/m^2 grunt, za
piwnicę 0.51 zł/m^2
za garaż: 4.76 zł/m^2 + za 1.01 zł/m^2 grunt

--
Piotr Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-06-29 07:53:18

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rzeszów; podatek za mieszkanie 0.51 zł/m^2 + 0.19 zł/m^2 grunt, za
> piwnicę 0.51 zł/m^2
> za garaż: 4.76 zł/m^2 + za 1.01 zł/m^2 grunt

Hmm zebralem juz troche informacji z Polski ( z pl.misc.budowanie) i
wychodzi mi, ze u mnie na wsi podatek od garazu jest chorendalnie wysoki.
trzeba radnego postawic do pionu coby na 2005 rok cos korzystniejszego
przeglosowali :}

Wojtek

Wynajmowane mieszkanie i komornik
My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 2522
...:::Prowadzenie domu w Wielkiej Brytanii:::...
...:::Praca w Irlandii:::...
...:::Praca w HOTELACH - WIELKA BRYTANIA:::...