podgrzewacze wody [po raz kolejny]

1. Data: 2001-08-13 07:25:46

Temat: podgrzewacze wody [po raz kolejny]
Od: "GS" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
ponieważ 1 raz na grupie - najpierw przejrzałem trochę wiadomości (z
ostatnich miesięcy) - i dopiero teraz pytam, mimo że temat był juz
omawiany - jakie sa wasze doświadczenia z przepływowymi ogrzewaczami wody -
chodzi mi o:
- przepływacz o mocy 21 kW (czy wystarczająca ???) na siłę,
- ma ogrzać wodę do łazienki (prysznic+umywalka) oraz umywalk-zlew w kuchni,
- planuje zakup Siemensa - co sądzicie o tej firmie, ewentualnie jakieś inne
propozycje ?
- czy kalkulowaliście ile zł kosztuje uzytkowanie takiego przepływacza
miesięcznie - właściwie to chodzi mi o to jak takie rozwiązanie ma się do
bojlera ?
- inne doświadczenia: awaryjność, na co zwracać uwagę przy zakupie,.......?

Grzegorz S.

1. Data: 2001-08-14 10:04:38

Temat: Re: podgrzewacze wody [po raz kolejny]
Od: "--jerry--" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - planuje zakup Siemensa - co sądzicie o tej firmie, ewentualnie jakieś
inne
> propozycje ?

Poszukaj oferty firmy Clage - mam taki na dzialce - prysznic, umywalka,
zlew, 4 osoby, sila.
JAREK

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-16 10:19:15

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GS" <s...@p...onet.pl> writes:

> - przepływacz o mocy 21 kW (czy wystarczająca ???) na siłę, - ma
> ogrzać wodę do łazienki (prysznic+umywalka) oraz umywalk-zlew w
> kuchni,

Wystarczy.

Dobrze by bylo, zeby mial jakas regulacje - nie zawsze potrzebujesz
pelnej mocy.

I pamietaj, zeby rury, ktorymi bedzie szla ciepla woda, byly jak
najkrotsze i dobrze izolowane (to zreszta przy boilerze tez).

MJ

1. Data: 2001-08-21 11:33:19

Od: "tom" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie masz anielskiej cierpliwości i nie chcesz oszczędzać za wszelką
cenę to kup podgrzewacz z elektroniczną regulacją mocy i stabilizacją
temperatury. Jak nazwa wskazuje moc chwilowa zależy od poboru wody i
oczekiwanej temperatury. Moc max. 21kW wystarczy, chyba, że twój przydział
mocy (zabezpieczenie zalicznikowe: 25A czy 32A) pozwala na jeszcze więcej
(24kW). Warto zwrócić uwagę na taki parametr jak minimalny przepływ wody
powodujący włączenie grzełek np.4 L/min. Wiadomo z czym to się wiąże.

Hydraulika
pokój z aneksem kuchennym
gustowne wyposażenie wnętrz
Re: Czy deszczowke musze odprowadzac do kanalizy
jak wytępić mrówki faraonki?