podkład z wyższej półki?

1. Data: 2004-05-28 07:46:20

Temat: podkład z wyższej półki?
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio używam samego podkładu zrezygnowawszy z pudrów całkowiecie. Obecnie
mam podkład Vivchy, z którego jestem dość zadowolona. Chciałabym jednak
wypróbować coś nowego. I tu zwracam się z prśbą do Was o rade jaki podkład
zwłaszcza z wyższych półek jest wart wypróbowania.Dodam że ma cerę mieszaną
i rozszerzone pory więc zależy mi na podkładzie dobrze kryjącym. Proszę też
ewentualnie o podanie cen jeśli znacie.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
Aga

1. Data: 2004-05-28 07:55:47

Temat: Re: podkład z wyższej półki?
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mieszaną
> i rozszerzone pory więc zależy mi na podkładzie dobrze kryjącym.

Mi dobrze podpasowal Teint Singulier Voile Fondant PoudreYves Saint
Laurent .
Zawsze kupowalam doisc jasne podklady a tu dopasowal mi sie wcale nie
najjasniejszy, dobrala mi go pani z Sephory.
Dobrze"wtapia" sie w skore, jest przy tym lekki, dobrze "maskuje" drobne
niedoskonalosci.

Proszę też
> ewentualnie o podanie cen jeśli znacie.

Ceny nie pamietam, na pewno powyzej 100 zl.
Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-28 20:33:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "a_gg_a" <s...@i...pl>

> [...]
>i rozszerzone pory więc zależy mi na podkładzie dobrze kryjącym. Proszę też

perfectly real clinique, cena 125 pln / 30 ml. mam podobna cerę do
Twojej, podkład sobie radzi. ukrywa to, co trzeba, rozświetla cerę,
trzyma się i jest fajny.

an//

1. Data: 2004-05-28 20:35:01

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-28 22:33, Anna M. Gidyńska wrote :

> perfectly real clinique, cena 125 pln / 30 ml. mam podobna cerę do
> Twojej, podkład sobie radzi. ukrywa to, co trzeba, rozświetla cerę,
> trzyma się i jest fajny.

owszem, potwierdzam ze jest fajny, mam od około tygodnia

Hitomi

Salony piękności fryzjerzy w Warszawie
Givenchy Pour Homme - ale Blue Label
czysty kolagen