relacja:)

1. Data: 2004-05-27 20:16:54

Temat: relacja:)
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

heyah!
mam dwie sprawy:
1) zamówiłam ten strój w biust.pl ( model z powietrze) i jestem bardzo
zadowolona!!!! dziękuje koleżance, której udało sie go odnaleść ( ostati
model w moim rozmiarze kupiłam )
2) zatrułam sie i mama zrobiła mi mocne siemie lniane , kiślem posmarowałam
suche włosy i co? nie wiarygodne to lepsze niż NAJdroższa odżywka!!!!!!!
cudo, lśniące, śliskie, gładkie, puszyste - polecam gorąco!!!
całuski

1. Data: 2004-05-27 21:31:06

Temat: Re: relacja:)
Od: "Livia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suche włosy i co? nie wiarygodne to lepsze niż NAJdroższa odżywka!!!!!!!
> cudo, lśniące, śliskie, gładkie, puszyste - polecam gorąco!!!

Kislem z siemienia, jesli dobrze zrozumialam?
Moglabys mnie wtajemniczyc jak to sie robi? Tez mam suche wlosy miejscami :)

Pozdrawiam,

Livia

1. Data: 2004-05-28 07:25:08

Od: "Bastet_Milo" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kislem z siemienia, jesli dobrze zrozumialam?
> Moglabys mnie wtajemniczyc jak to sie robi? Tez mam suche wlosy miejscami
:)

bardzo polecam archiwum grupy na googlach...
Na pewno znajdziesz tam odpwiedz na swoje pytanie.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2004-05-28 09:25:16

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, kislem z siemienia - zagotować parę łyżek nasion z wodą i tym kiślem
posmarować włosy ( nie spłukiwać) albo użyc do ostatniego płukania, ja
zrobiłam straaasznie gęsty i wsmarowałamjak odżykę.

1. Data: 2004-05-28 10:13:21

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kislem z siemienia, jesli dobrze zrozumialam?
> Moglabys mnie wtajemniczyc jak to sie robi? Tez mam suche wlosy miejscami

Nie wiem czy to się nadaję do suchych włosów, może z tego wyjść "szopa".Ja
tego używam i też mam super efekt ale mam cienkie i przetłuszczające się
włosy.

1. Data: 2004-05-28 10:38:54

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aede <a...@w...pl> napisał(a):
> Nie wiem czy to się nadaję do suchych włosów, może z tego wyjść "szopa".Ja
> tego używam i też mam super efekt ale mam cienkie i przetłuszczające się
> włosy.

e, pewnie szopa nie - imo bomba witaminowa i jakies cudne oslonowe dobroci-
dzieki za pomysl, tez mam cienkie, zniszczone, przetluszczaja sie od glowy a
na reszcie siano, gdybym odzywki nie kladla i nie myla co 2 dni!

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-28 19:59:21

Od: "Livia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, kislem z siemienia - zagotować parę łyżek nasion z wodą i tym kiślem
> posmarować włosy ( nie spłukiwać) albo użyc do ostatniego płukania, ja
> zrobiłam straaasznie gęsty i wsmarowałamjak odżykę.

Bardzo bardzo dziekuje, akurat skonczyla mi sie odzywka :)

Pozdrawiam rowniez,

Livia

Wczasy w Miedzyzdrojach
(spam) -korektor pod oczy vanish
pochwalę, kurcze, a co... [krem matujący]
okulary damskie czy meskie?
Mikrodermabrazja w Katowicach