czysty kolagen

1. Data: 2004-05-28 00:46:52

Temat: czysty kolagen
Od: "skapula" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam taką stronkę http://www.neovita.pl/kolagen/ szukając kremu dla
mamy i co mnie bardzo zastanowiło, to to, ze czysty kolagen, ma mozliwosc
wchłaniania się przez skórę, (z tego co wiem, to jest to niemozliwe), ale
preparaty nie najtansze, wiec moze maja jakiś specyficzny nosnik...producent
pisze bardzo ogolnikowo o tym, wiec jak to jest?

1. Data: 2004-05-28 11:07:22

Temat: Re: czysty kolagen
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm, możesz kupic w aptece kolagen olimpu do ssania i ssać oraz rozpuścić
i zrobić maseczkę na twarz - chyba na to samo wyjdzie i taniej:)

1. Data: 2004-05-31 14:43:46

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skapula <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> preparaty nie najtansze, wiec moze maja jakiś specyficzny
nosnik...producent
> pisze bardzo ogolnikowo o tym, wiec jak to jest?

podobno taki sztucznie pozyskany kolagen nijak się na do naszej skóry, więc
wątpię, czy pomoże. poproś firmę o wyniki badań klinicznych ;) no i raczej
jeszcze nie wymyślono nic, co by się wchłaniało przez skórę.

naomi <a...@i...pl> napisał(a):
> hmmmm, możesz kupic w aptece kolagen olimpu do ssania i ssać oraz rozpuścić
> i zrobić maseczkę na twarz - chyba na to samo wyjdzie i taniej:)

do użytku wewnętrznego nie polecam - szkodzi na wątrobę.

1. Data: 2004-06-05 20:24:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mamy i co mnie bardzo zastanowiło, to to, ze czysty kolagen, ma mozliwosc
> wchłaniania się przez skórę, (z tego co wiem, to jest to niemozliwe)

kolagen ma za duże czasteczki, żeby się wchłonąć. ale z drugiej strony
czytałam artykuł o tak zmodyfikowanym ("rozdrobnionym") kolagenie, który
jest w stanie pokonać bariere naskórka. ale:
a) mógł to być "artykuł sponsorowany"
b) nawet, jeśli sie wchłonie, to co z tego? nie zostanie wbudowany w skórę.
tylko nawilży. a nawilaczy masz duży wybór za mniejszą kasę.

relacja:)
Wczasy w Miedzyzdrojach
(spam) -korektor pod oczy vanish
pochwalę, kurcze, a co... [krem matujący]
okulary damskie czy meskie?