podlewanie trawy w słońcu !!

21. Data: 2006-07-12 18:20:07

Temat: Re: podlewanie trawy w słońcu !!
Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:e92un8$jc2$1@nemesis.news.tpi.pl moon

> Hejka. Tak dla podtrzymania rozmowy (kolarze mają jeszcze 45 km do
> mety) pragnę zwrócić uwagę, że płynnie przeskoczyłeś z 22 do 30°C. ;-)

wszystko zależy od stopnia inwestycji,
mój sąsiad opyla przy 30 i potem się dziwi, że szlag trafia wszystko, ale co
on tam ma? G... i troszkę pietruchy.
a jak ktoś zainwestował kilkadziesiąt tysięcy w ziarno i jeszcze kilka w
ŚOR, to się grubo zastanowi, czy już jest 22, czy może jeszcze 24?
A nawet istotne jest to, by mieć termometr wsród upraw, bo za oknem może być
21, a w łanie, gdzie nie ma przewiewu, może być i 25.
Zresztą, co ja ci będę tłumaczył, jak już mówiłem, każdy doradca firmy
chemicznej powie ci to samo.
Możesz sprawdzić - ja tego nie wymyśliłem.
W dodatku, tydzień temu prysnąłem na mszyce w samym środku dnia, na kilka
gałązek żeby zobaczyć jak działa prreparat i po chwili liście były w brązowe
kropki, cale ich mnostwo. Sparzone.
O kurde, ale się rozpisałem.

moon

--
you are what you is

22. Data: 2006-07-12 18:59:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e93ehd$9k2$1@atlantis.news.tpi.pl moon
<l...@w...pl> napisał(a):

> . Zresztą, co ja ci będę tłumaczył, jak już mówiłem, każdy
> doradca firmy chemicznej powie ci to samo.

Hejka. Do tej pory musiała mi wystarczyć literatura, własna praktyka i
konsultacje z naukowcami zajmującymi się ochroną roślin. Widzę, że będę się
musiał zakolegować z którymś z doradców firmy chemicznej. ;-)

> Możesz sprawdzić - ja tego nie wymyśliłem.

Może jednak lepiej by było gdybyś to ty Ty zaczął sprawdzać. :-)
Pozdrawiam parenetycznie Ja...cki

23. Data: 2006-07-12 21:01:58

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com napisał(a):
[...]
> Przyczyna szkorbutu wsrod "sredniowiecznych" marynarzy
> nie byla tropikalna wilgoc ani "wypalajace skore kropelki potu"
> ale brak kiszonej kapusty w jadlospisie ;-)))
[...]

Dobre.
;-)
pozdr. Jerzy
--
http://sjp.pwn.pl/odmiany.php?id=30

24. Data: 2006-07-12 21:42:56

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Widzę, że będę się musiał zakolegować z którymś z doradców firmy
> chemicznej. ;-)

ci ludzie mają zawsze wykształcenie rolnicze, niektórzy nawet doktoraty, to
nie ludzie z łapanki...

> Może jednak lepiej by było gdybyś to ty Ty zaczął sprawdzać. :-)

no - ja sprawdziłem - napisałem o tym.
prysnąłem i zbrązowiało.
empiria czysta.

moon