podpaski - czy mozna pytac?

1. Data: 2005-06-06 00:29:23

Temat: podpaski - czy mozna pytac?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny chciałam prosić o poradę w kwestii podpasek, ale nie jestem do
końca przekonana, czy to TG. Jeśli nie da się tu przełknąć tego tematu, to
prosze o odesłanie na właściwą grupę (tylko błagam nie ma medycynę).

No to do rzeczy. Ginekolog kazał mi na kilka miesięcy zrezygnować z
tamponów, co czynię z ogromną niechęcią. Ale jak trzeba to trzeba. No i
szukam teraz jakiejś sensownej podpaski, a nie bardzo się orientuję w
ofercie, bo ostatnie lata omijałam takie półki w sklepach. Niby żaden
problem, ale jednak - dla mnie te wszystki podpaski w sklepach mają długość
pieluchy. Niedawno wzięłam i kupiłam pierwsze lepsze always night i mam
wrażenie, że jedne koniec zaczyna się tuż pod pępkiem, a drugi czuję na
lędźwiach. Doprowadza mnie to do szału. Czy istnieje na naszym rynku coś o
szerokości, grubości i skrzydełkach normalnej podpaski, ale o połowę
krótsze? Chodzi mi mniej więcej o długość małej wkładki hiegienicznej...

help... bo mnie szlag trafi...

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-06 00:40:27

Temat: Re: podpaski - czy mozna pytac?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał(a):
> Dziewczyny chciałam prosić o poradę w kwestii podpasek, ale nie jestem do
> końca przekonana, czy to TG. Jeśli nie da się tu przełknąć tego tematu, to
> prosze o odesłanie na właściwą grupę (tylko błagam nie ma medycynę).
ciach

kiedy jeszcze używałam tego typu sprzętu (a było to juz jakiś czas temu,
ze 6 lat ;) ) - odpowiadały mi chyba najbardziej libresse (jakos tak)

były cienkie, ze skrzydełkami...

i wg mnie materiał, którego używała ta firma jako "wyściółkę" był dużo
sympatyczniejszy i bardziej naturalny niż w always (ten był jakis taki
sztuczny, takie śmieszne tworzywo, szczególnie nieprzyjemne w gorące
dni, przyklejało sie to to wszędzie, no chyba że coś się zmieniło od
tego czasu)

i w ogóle ich kształt był nieco bardziej anatomiczny...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-06 00:55:57

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 06.06.2005, Joanna Pawlus <a...@...stopce> przeskrobal:

> [...]
> szerokości, grubości i skrzydełkach normalnej podpaski, ale o połowę
> krótsze? Chodzi mi mniej więcej o długość małej wkładki hiegienicznej...

Dawno nie używałam, ale widziałam kiedyś w tv reklamę jakichś 'night'ów,
co ponoć są i cienkie i niewielkie i chłonne. Tak przynajmniej zapewniał
producent, a marka jakaś znana. Always albo Libresse.

Kurczę, współczuję Ci szczerze :( Może głupie pytanie, ale nie da się tego
odkrzyknąć? Ewentualnie są jakieś takie pieluchy dla dorosłych. Takie
normalne, gaciowate, zapinane jakoś albo zakładane. Wiem, bo póki używałam
podpasek, to (proszę się nie śmiać ;p) w pewnym momencie zaczęłam się
zastanawiać, czy nie kupić czegoś takiego i nie używać na noc zamiast
podpasek, od których normalnie kurwicy po nocach dostawałam :-/

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-06-06 05:44:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> [...]
> szerokości, grubości i skrzydełkach normalnej podpaski, ale o połowę
> krótsze? Chodzi mi mniej więcej o długość małej wkładki hiegienicznej...

Bo wzielas Nighty, ktore specjalnie sa dwa razy dluzsze od normalnych,
zeby w nocy nie bylo wypadkow :P

Dlugosc malej wkladki higienicznej to za malo, chyba ze lubisz czeste
pranie wszystkiego. Zwykle Alwaysy (uwaga - Normal nie maja skrzydelek,
te zaczynaja sie od Plus) sa tak mniej-wiecej na poltorej wkladki i IMHO
maja najlepsza powierzchnie, chociaz jeszcze lepsze dostalam w Irlandii
(w dotyku jak bawelna - kiedy to u nas wprowadza??).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-06 05:46:46

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
> maja najlepsza powierzchnie, chociaz jeszcze lepsze dostalam w Irlandii
> (w dotyku jak bawelna - kiedy to u nas wprowadza??).

Jak lubisz bawełniane, to spróbuj Belli, niebieskiej (nie granatowej- ta
jest night). Są mięciutkie, oddychają, mają skrzydełka. Polecam :)

Agata

1. Data: 2005-06-06 05:51:44

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Jak lubisz bawełniane, to spróbuj Belli, niebieskiej (nie granatowej- ta
> jest night). Są mięciutkie, oddychają, mają skrzydełka. Polecam :)
Podpisuję się pod Bellą. Są miękkie, niesztuczne (jak Always, ble!!!),
cienkie (3mm) i ładnie się "trzymają". Mam wersję niebieską z serii Perfecta
Blue.

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-06-06 06:38:46

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia,

Spójrz tutaj:

http://www.bella.pl/index.php?page_id=22&lnkgroup_id
=413&lnkobject_id=59

(chodzi mi o tę wersję opakowania różowe z niebieskim - ważne, bo z zielonym to
zupełnie inny wyrób).

IMO najlepsze podpaski na świecie. Cienkie, niezbyt grube i żadnej wstrętnej
ceraty odparzającej siedzenie. Naprawdę "oddychają", mają dobry rozmiar,
skrzydełka i śmiesznie niską cenę.

Nie w każdym sklepie można je dostać, ale naprawdę warto poszukać i kupić.

LH

1. Data: 2005-06-06 06:43:55

Od: Mixer <m...@p...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mogę Ci polecić podpaski NATURELLA CAMOMILE ...
Są nieduże, miłe i przyjemnie się je używa...
Bardzo dobre są takze podpaski BELLA...

Kilka razy kupiłam sobie ALWAYS i uważam ze to jedne z najgorszych
podpasek na rynku...

1. Data: 2005-06-06 07:53:20

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
>
> Jak lubisz bawełniane, to spróbuj Belli, niebieskiej (nie granatowej- ta
> jest night). Są mięciutkie, oddychają, mają skrzydełka. Polecam :)

Akurat do Belli sie zrazilam strasznie pare lat temu, bo sie rozklejaly
i wnetrze sie "zbijalo" :/ Moze zdobede sie na odwage niedlugo...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-06 08:42:30

Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):

Libress Invisible 3 mm /w różowej paczuszce, w zielonej są większe ale też ok.
/. Są miękkie /chodzi o sztywność konstrukcji/, powłoka delikatna, mają w
tylnej części takie wybranie pozwalające się lepiej dopasować.

blizny po ospie
golenie pod pachami u panow
"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow