podpaski - czy mozna pytac?

1. Data: 2005-06-07 13:44:22

Temat: Re: A wkładki do stringów?? było:Re : podpaski - czy mozna pytac?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips napisał(a):

> Bella też takie ma. Black & white się nazywają.

aha

a maja takie małe skrzydełka albo cus żeby sie lepiej trzymały??

i w ogóle jakie wkładki tego typu są najlepsze?? czy wyróżniają sie
jakieś pozytywnie w tłumie??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-07 13:47:58

Temat: Re: podpaski - czy mozna pytac?
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):

> Przeczytałam.
> Dziewczynka twierdzi, że brak przerw szkodzi, ja przytaczam wypowiedź
> gina, który twierdzi, że nie szkodzi. Może powinnam była inaczej się
> podpiąć ;)

chyba chodzi o to, ze wg Twojej przedmowczyni nie jest jasne, o
jakich przerwach mowa.

-- kasica

1. Data: 2005-06-07 13:49:41

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips napisał(a):

> Przeczytałam.
> Dziewczynka twierdzi, że brak przerw szkodzi, ja przytaczam wypowiedź
> gina, który twierdzi, że nie szkodzi. Może powinnam była inaczej się
> podpiąć ;)

hm... dziewczynka mówisz...

a co do tematu... rozmawiałam z moim ginem (no już jakis czas temu)
na temat przerw różnego rodzaju...

stanęło na tym, że owszem, przerwy (np miesięczne) w przyjmowaniu
tabletek, tych "nowszych", nie są konieczne, gdyz organizmowi wystarczy
ta siedmiodniowa przerwa między opakowaniami, dlatego powinno się ją
robić... natomiast jeżeli nam na przesunięciu okresu, to można zacząć
brać kolejne opakowanie bez przerwy, jednak nie należy robic tego często...

1. Data: 2005-06-07 14:02:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w
pl:

> chyba chodzi o to, ze wg Twojej przedmowczyni nie jest jasne, o
> jakich przerwach mowa.

ło rany, to widać moje skróty myślowe za bardzo skracają całą myśl ;)
Chodzi mi o przerwy i w braniu pigułek w ogóle, i w braniu po
skończeniu opakowania. Jak kobita zdrowa, to może żadnych przerw nie
robić. Takie jest moje zdanie i tak właśnie czynię. Hoffentlich, że
teraz już wszystko jasne.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-06-07 14:40:05

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> tematyka jest mi dosc obojetna ;), ale... czy nie uwazacie, ze ta
> dyskusja staje sie juz nieco niesmaczna ? Jasne, 'nic co ludzkie...' i
> jasne, mozna filtrowac i nie czytac, ale mimo wszystko...

Oj Dunia :)
Nie miewasz okresu = nie masz prawa głosu w tym wątku ;)

Choć przyznaję że ta wypowiedź, co się do niej przypięłaś, to też lekko mnie
wzdrygnęła... (to o klocu) Ale ja to ogólnie nie jestem obrzydliwa ;) więc
mi nie przeszkadza. A wątek okazał się bardzo pomocny.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-07 14:48:56

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> skończeniu opakowania. Jak kobita zdrowa, to może żadnych przerw nie
> robić. Takie jest moje zdanie i tak właśnie czynię. Hoffentlich, że

ok, a mozna gdzies poczytac cos na ten temat? chetnie bym sobie
darowala te siedmiodniowe przerwy.

-- kasica

1. Data: 2005-06-07 15:30:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dunia pisze:

> bo okres funduje sobie co najwyzej cztery razy do roku

A można wiedzieć dlaczego/w jakim celu?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-06-07 15:38:08

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poważnie??? No, no :) A dlaczegóż to?

chyba chodzilo o uczulenia...

1. Data: 2005-06-07 15:41:33

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości

> Eee. Brak paleczek, to jeszcze nie grzybica. To brak paleczek po prostu.

brak paleczek to moment do grzybicy:)

> Co prawda slyszalam o uzupelnianiu ilosci paleczke kwasu mlekowego w
pochwie
> JEDZAC jogurty naturalne, ale szybciej sie je wprowadzi np stosujac
irygacje
> z zsiadlego(ale PRAWDZIWEGO, nie z pudelka) mleka.

lekarz byl przeciwny irygacjom (a dlugo z nim gadalam o tych sprawach, skoro
on spec od zakazen w poloznictwie) - bo wyplukuja i dobre i zle... gdy
powiedzialam, ze nie lubie jogurtu, byl nieugiety - zaden kefir, mleko,
tylko ten jogurt:(

> Nawet Lactowvaginal, jedyny preparat na rynku z paleczkami nie powoduje
> kolonizacji pochwy paleczkami kwasu mlekowego.

no on nazwal to niezlym chwytem marketingowym - nie pomaga (to jest inny
rodzaj paleczek, nie ten, co sluzly kobiecie), zas na pewno wzbogada
producenta - 10 szt. za ok. 25 zl:(

1. Data: 2005-06-07 15:47:16

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> No to facet nie rozumie kobiet i myśli że ma głupie pacjentki.

oj zupelnie nie... moze ja sie zle wyrazilam, ale to taki mily pan spokojnie
odpowiadajacy na najglupsze pytania, b. cierpliwy. dla niego wazniejsze jest
zdrowie. trafiaja do niego najtrudniejsze przypadki - jest kierownikiem
zakazen w IMID. dla mnie to autorytet.

>Ale jak ginekolog twierdzi, że kobiety sięgają po tampony pod
> wpływem reklam, to znaczy ni mniej nie więcej, że sam nigdy nie
menstruował
> (odkrywcze) i z empatią u niego krucho ;))

pod wplywem reklam siegamy po wiele rzeczy, usmiechniete modelki pokazuja,
jak sie swiat zmieni, jak to uzyjemy. a wiele rzeczy w najlepszym razie jest
placebo, a moze tez szkodzic:(

> Oczywiście Taora to był mini atak na Twojego gina, a nie na Ciebie :))

rozumiem ofkors:)

blizny po ospie
golenie pod pachami u panow
"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow