podpaski - czy mozna pytac?

1. Data: 2005-06-07 15:50:54

Temat: Re: podpaski - czy mozna pytac?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
news:slrnda8rhn.3do.saddie@aravis.itpp.pl...

> Brrr. To umówmy się, że póki mi lekarz nie zabroni, zignoruję sobie
> przeciwwskazania. Jedni palą, drudzy chadzają na solaria, a ja zostanę
przy
> tamponach. ;)

z reguly lekarze maja gdzies, co robisz ze swoim zyciem:( ja bym sie
bardziej kierowala tym, czy jeszcze planuje dzieci, czy nie. bo w tym
okresie zakazenia pochwy sa nie tylko przykre, ale i niebezpieczne:(

1. Data: 2005-06-07 16:16:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/7/2005 5:50 PM,Użytkownik taora usiadł wygodnie i napisał:

> z reguly lekarze maja gdzies, co robisz ze swoim zyciem:( ja bym sie
> bardziej kierowala tym, czy jeszcze planuje dzieci, czy nie. bo w tym
> okresie zakazenia pochwy sa nie tylko przykre, ale i niebezpieczne:(

Abstrahując od lekarzy, którzy są różni i różniści, to wiemy, to jedyną
osobą, która jest odpowiedzialna za Twoje życie, jesteś Ty sama i to
Tobie powinno na nim najbardziej zależeć, a nie lekarzowi. Lekarz może
Ci doradzić, ale nie jest jego zadaniem martwić się, co ze swoim życiem
zrobisz. Takich pacjentek jak Ty, to on ma pewnie ze trzysta. Jakby tak
każdą się martwił, toby zwariował :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-07 16:23:24

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> gina, który twierdzi, że nie szkodzi. Może powinnam była inaczej się
> podpiąć ;)

To znaczy, ze JA nie zrozumialam, hyhy.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-06-07 16:26:19

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> A można wiedzieć dlaczego/w jakim celu?

Dlaczego w ogole miewam okres czy dlaczego tylko kilka razy w roku
(jesli w ogole) ?

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-06-07 16:27:16

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> robić... natomiast jeżeli nam na przesunięciu okresu, to można zacząć
> brać kolejne opakowanie bez przerwy, jednak nie należy robic tego często...

Wiem, ze wielu ginekologow tak twierdzi. Ale jak Twoj to motywuje ? Bo
takie "nie bo nie"
to wiesz gdzie mozna sobie wsadzic... ;)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2005-06-07 16:35:02

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Wiem, ze wielu ginekologow tak twierdzi. Ale jak Twoj to motywuje ? Bo
> takie "nie bo nie"
> to wiesz gdzie mozna sobie wsadzic... ;)

wystarczy mi to, że hormony poważnie obciążają nasz organizm...

chyba należy mu się 7-dniowa przerwa co 21 dni??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-07 16:39:45

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> wystarczy mi to, że hormony poważnie obciążają nasz organizm...
>
> chyba należy mu się 7-dniowa przerwa co 21 dni??

I to Ci powiedzial Twoj ginekolog ?

D. (wpadajac w zdumienie)

1. Data: 2005-06-07 16:44:41

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> I to Ci powiedzial Twoj ginekolog ?
>
> D. (wpadajac w zdumienie)

to są moje wnioski, jakie wysnułam na podstwie niejednej mojej rozmowy,
którą z nim przeprowadziłam, a także informacji do których sama sie
dogrzebałam, pochodzących z różnych źródeł...

PS: od tej pory będę nagrywała wszystkie moje rozmowy w ginekologiem, a
potem cytowała odpowiednie fragmenty na grupie ;)

1. Data: 2005-06-07 16:52:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> PS: od tej pory będę nagrywała wszystkie moje rozmowy w ginekologiem, a
> potem cytowała odpowiednie fragmenty na grupie ;)

Mysle, ze wzystkim zaciekawionym Twoimi wypowiedziami wystarczylo by po
prostu kilka konkretow ("obciazenie hormonami" to nie konkret, a magiel
- zgadnij, dlaczego).

D.

1. Data: 2005-06-07 16:52:43

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ci doradzić, ale nie jest jego zadaniem martwić się, co ze swoim życiem
> zrobisz. Takich pacjentek jak Ty, to on ma pewnie ze trzysta. Jakby tak

nie pisalam o zyciu ogolnie, tylko o zdrowiu. czesto brakuje nam wiedzy,
zeby wiedziec, czy to jest dobre, czy zle dla naszego zdrowia. szczegolnie,
gdy idzie sie do 2 lekarzy i slyszy sie 2 skrajne diagnozy:(((( a o tym
nieinteresowaniu to tez chodzilo mi o to, ze sama musze doczytac pewne
rzeczy w internecie i podpowiadac lekarzowi )o zgrozo), to dla niego jestem
tylko numerkiem, co przyniosl 100 zl za wizyte, "zapomina" ze tego leku nie
mozna laczyc z tamtym albo zapimina o czyms waznym itp - mi sie to zdarza
notorycznie:( a wiem tylko o tych przypadkach, ktore doczytalam, ile jest
takich, co i lekarz przeoczyl i ja:(

blizny po ospie
golenie pod pachami u panow
"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow