podpaski - czy mozna pytac?

1. Data: 2005-06-07 17:08:24

Temat: Re: podpaski - czy mozna pytac?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> Mysle, ze wzystkim zaciekawionym Twoimi wypowiedziami wystarczylo by po
> prostu kilka konkretow ("obciazenie hormonami" to nie konkret, a magiel
> - zgadnij, dlaczego).

uświadom mnie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-07 18:14:50

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dunia pisze:

> Dlaczego w ogole miewam okres czy dlaczego tylko kilka razy w roku
> (jesli w ogole) ?

Dlaczego sobie fundujesz okresy i dlaczego akurat cztery? ;-)
[bo, o ile dobrze rozumiem, przyjmujesz tab.anty. bez żadnych przerw między
opakowaniami, tak?]

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-06-08 06:19:33

Temat: Re: A wkładki do stringów?? było:Re : podpaski - czy mozna pytac?
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips"

> Bella też takie ma. Black & white się nazywają.

Klej nie za fajny i krótkie są trochę.
Dla mnie mistrzostwem świata były Deescreet Tanga (czy jak to się pisze,
przepraszam, ale dawno ich nie używałam), choć cena była raczej wysoka.

Czarnulka

1. Data: 2005-06-08 06:58:18

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Dlaczego sobie fundujesz okresy

Z pobudek wylacznie irracjonalnych: zeby widziec, ze cos sie jeszcze
dzieje ;) Ale i tak zawsze zaluje ;)

> i dlaczego akurat cztery? ;-)

No nie, nie zawsze cztery ;) Tak sobie napisalam, bo _nie_czesciej_ niz
co 3 miesiace... ale czasem rzadziej.

D.

1. Data: 2005-06-08 09:08:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/7/2005 6:52 PM,Użytkownik taora usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> zeby wiedziec, czy to jest dobre, czy zle dla naszego zdrowia. szczegolnie,
> gdy idzie sie do 2 lekarzy i slyszy sie 2 skrajne diagnozy:(((( a o tym
> nieinteresowaniu to tez chodzilo mi o to, ze sama musze doczytac pewne
> rzeczy w internecie i podpowiadac lekarzowi )o zgrozo), to dla niego jestem
> tylko numerkiem, co przyniosl 100 zl za wizyte, "zapomina" ze tego leku nie
> mozna laczyc z tamtym albo zapimina o czyms waznym itp - mi sie to zdarza
> notorycznie:( a wiem tylko o tych przypadkach, ktore doczytalam, ile jest

Dlatego ja napisałam, że abstrahuję od lekarzy, bo wiadomo, jakie kwiaty
się spotyka na tym gruncie :> i udałam się w rejony bardziej ogólne.
Pofilozofowałam sobie po prostu. Więcej nie będę. :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-08 10:45:23

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@o...pl> napisał(a):

> Genialna pigułka. I ciąży nie ma, i okresu brak. A i innych zalet
> cała masa - nie wpływa na tworzenie się żylaków i uczy
> systematyczności. No cudo po prostu :)
> Ale to już ntg i kompletny ot.

a skutki uboczne jakieś ma? bo coś za różowo mi to wygląda. czemu wszyscy
tego nie biorą? ;) i o co chodzi z tą systematycznością?

1. Data: 2005-06-08 10:50:08

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Z pobudek wylacznie irracjonalnych: zeby widziec, ze cos sie jeszcze
> dzieje ;) Ale i tak zawsze zaluje ;)

> No nie, nie zawsze cztery ;) Tak sobie napisalam, bo _nie_czesciej_ niz
> co 3 miesiace... ale czasem rzadziej.

a jakiś ginekolog Ci powiedział, że tak można? w takim razie dlaczego w ogóle
przyjęło się robienie tych tygodniowych przerw, skoro nie są one potrzebne?
przecież byłoby o wiele wygodniej nie mieć w ogóle okresu, a producenci
zarobiliby jeszcze więcej na większym zużyciu pigułek.

1. Data: 2005-06-08 11:00:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> a jakiś ginekolog Ci powiedział, że tak można?

Niejeden :-) Istnieja opracowania naukowe, ktore twierdza, ze brak
okresu jest jak najbardziej naturalny (mam wrazenie, ze kiedys juz o tym
pisalam). Kilka firm farmaceutycznych przymierza sie od jakiegos czasu
do promocji takich trzymiesiecznych opakowan - czyli okres raz na
kwartal, aczkolwiek w swietle tego, co tu czytam, nie dziwi mnie ich
wahanie ;-) Mysle, ze za kilka lat to bedzie calkiem normalne, a ludzie
beda sie dziwic, ze ktos na pru sie takim postepowanie w ogole gorszyl,
hyhy.

> w takim razie dlaczego w ogóle
> przyjęło się robienie tych tygodniowych przerw, skoro nie są one potrzebne?

Bo ja wiem ? Wiekszosc kobiet ma potrzebe "sprawdzania" czy nie jest w
ciazy, wiec i tak zalezy im na tej przerwie.

> przecież byłoby o wiele wygodniej nie mieć w ogóle okresu, a producenci
> zarobiliby jeszcze więcej na większym zużyciu pigułek.

A firmy kosmetyczne stracilyby na sprzedazy tamponow i podpasek :-)
To wszystko to jeden wielki spisek :-)

D.

1. Data: 2005-06-08 11:08:05

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> a skutki uboczne jakieś ma? bo coś za różowo mi to wygląda. czemu wszyscy
> tego nie biorą? ;) i o co chodzi z tą systematycznością?

Z systematycznością chodzi o to, że aby utrzymac zabezpieczenie to nie można
się spóźnić o więcej niż 3 h, choć na forum gazet dziewczyny znalazły linki
świadczące o tym, że tak naprawdę margines błędu wynosi aż 12 h, czyli
praktycznie jak pigułki dwuskładnikowe. Ale faktem jest, że wystaczy
minimalne spóźnienie (rzędu godziny) żeby dostać plamienia. Plamienie jest
niegroźne i pojawia się bardzo często podczas brania cerazette, no ale jak
chce się je zminimalizować, to należy brać zawsze o tej samej porze.

Skutki uboczne to często pogorszenie się cery, mordercze nastroje oraz
zawirowania libido (no ale to norma i przy dwuskładnikowych), poza tym
czytałam jakieś niejasne opinie, że organizm "nie daje rady" na dłuższą
metę, no ale czy kryje się za tym jakas sensowna teori, czy to tylko taki
bełkot to nie wiem. Generalnie ginekolodzy przepisuja te pigułkę chętnie
kobietom karmiącym (nie hamuje laktacji) oraz tym, które mają
przeciwskazania wobec dwuskładnikowych (ryzyko zakrzepicy, itp). "Normalnym"
dziewczynom ponoć wypisują to niechętnie, ale jak Cię temat interesuje, to
wejdź na forum gazeta.pl i poczytaj wątek "pamiętnik cerazetczyni" czy jakoś
tak (to jest temat na forum "zdrowie kobiety", jak wpiszesz w ichnią
wyszukiwarkę "cerazette" to Ci znajdzie). Wątek ciągnie się chyba z rok i
daje niezłe rozeznanie.

Mój osobisty gin uważa, że internet nie jest dobrym źródłem informacji,
jeśli chodzi o negatywne doświadczenie innych uzytkowniczek pigułek.
Tłumaczy to tym, że jak dziewczynie pasują jakieś tabletki, to nie poświęca
temu zagadnieniu uwagi. Dopiero jak ma problemy, to zaczyna szukać
informacji i porady, trafia na takie forum i dopisuje się do wątku
niezadowolonych. I dlatego tak wiele w tych dyskusjach o tabletach opinii
negatywnych a mało pozytywnych. Bo niby zadowolone użytkownicki nie buszuja
po takich forach, bo nie mają takiej potrzeby, więc obraz jest zafałszowy i
nie należy wyciągać z tego wniosków.

Nawet jeśli gin ma słuszność, to imho warto poczytać, żeby mieć świadomość,
jakie skutki uboczne są możliwe (to inaczej niz czytać ulotę).
Ja planowałam przejść na cerazette, ale zrezygnowałam. W ogóle chyba
zrezygnuje z antykoncepcji hormonalnej, tylko przerzucę się na te najnowsze
metody naturalne. I beret moherowy nabędę... :))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-08 16:08:12

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> brak paleczek to moment do grzybicy:)

OK, nie bedziemy sie klocic o ten moment. Faktem jest, ze brak paleczek nie
jest korzystny i wywoluje dysbakterioze.

> lekarz byl przeciwny irygacjom (a dlugo z nim gadalam o tych sprawach,
> skoro
> on spec od zakazen w poloznictwie) - bo wyplukuja i dobre i zle...

No dobrze, a jesli nie ma tych dobrych? A chce sie je wprowadzic?

gdy
> powiedzialam, ze nie lubie jogurtu, byl nieugiety - zaden kefir, mleko,
> tylko ten jogurt:(

OK, skoro uparty, niech je jogurt. IMHO, korzystniej jest pic zsiadle mleko
ale z mleka takiego prqawdziwego niz jogurt z kartonika czy pojemnika.
Ewentulanie jogurt zrobiony w domu.

> no on nazwal to niezlym chwytem marketingowym - nie pomaga (to jest inny
> rodzaj paleczek, nie ten, co sluzly kobiecie), zas na pewno wzbogada
> producenta - 10 szt. za ok. 25 zl:(

Nie chodzi o inny rodzaj paleczek. Paleczki sa dobre, tylko zrec nie maja
co.... ALe to juz wnikanie w farmakologie i NTG.
Grunt, ze preparat nie jest wlasciwy i na rynku nie ma niczego w zamian.
Niestety.
Pozostaje pic jogurty/kwasne mleka i robic to wszystko, o czym mowa w tym
watku.
Hafsa

blizny po ospie
golenie pod pachami u panow
"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow