podsłuch

1. Data: 2004-11-16 11:40:11

Temat: podsłuch
Od: "poczta" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

interesuje mnie podsłuch do telefonu komórkowego kto z was wie coś na ten
temat gdzie za ile jaki z kim sie kontaktować za wszelkie informacje
dziękuję
interesują mnie poważne odpowiedzi

2. Data: 2004-11-16 11:55:03

Temat: Re: podsłuch
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poczta" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> interesuje mnie podsłuch do telefonu komórkowego kto z was wie coś na ten
> temat gdzie za ile jaki z kim sie kontaktować za wszelkie informacje
> dziękuję
> interesują mnie poważne odpowiedzi

Zadajesz takie pytanie na grupie pl.soc.rodzina i spodziewasz się poważnych
odpowiedzi ??

ROTFL

Monika

3. Data: 2004-11-16 14:35:58

Od: "medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje mnie podsłuch do telefonu komórkowego kto z was wie coś na ten
> temat gdzie za ile jaki z kim sie kontaktować za wszelkie informacje

To chociaż napisz, czy chcesz żonę podsłuchiwać, czy może teściową. Żeby nie
było tak zupełnie NTG :-).
Ewa

4. Data: 2004-11-16 14:35:59

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje mnie podsłuch do telefonu komórkowego kto z was wie coś na ten
> temat gdzie za ile jaki z kim sie kontaktować za wszelkie informacje

Na tym nie bardzo się znam, ale jak już się z tym uporasz i zastosujesz, to
wiem gdzie jest dobry sklep z bronią :)

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2004-11-16 14:37:03

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "poczta" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na tym nie bardzo się znam, ale jak już się z tym uporasz i zastosujesz,
> wiem gdzie jest dobry sklep z bronią :)

I żeby nie było, piszę całkiem poważnie ;))

6. Data: 2004-11-16 14:45:26

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesuje mnie podsłuch do telefonu komórkowego kto z was wie coś na ten
> temat gdzie za ile jaki z kim sie kontaktować za wszelkie informacje

mimo iż NTG, to....

W polsce istnieją może ze 2 takie urządzenia. Tylko dwa? ano tak... dostali
je polacy od bogatych amerykanów (FBI), bo MSW nigdy by nie było stać na tak
zaawansowaną technikę i technologię. Liczę tu w setkach tyś $ za jedno takie
cacko. Prościej i taniej jest uzyskać nakaz sądowy, który przekazywany jest
do odpowiedniego operatora i on juz po "deszyfracji" sygnału, nagrywa co
trzeba.

z komsomolskim pozdrowieniem

JaCOBS

7. Data: 2004-11-16 15:01:53

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> Prościej i taniej jest uzyskać nakaz sądowy, który przekazywany jest
> do odpowiedniego operatora i on juz po "deszyfracji" sygnału, nagrywa co
> trzeba.

Pod warunkiem, że ktoś chce podsłuchiwać, by to potem wykorzystać w sprawie
sądowej.

Bo na wniosek "dziewczyna mnie chyba zdradza" raczej sąd takiego nakazu nie
wyda...

pozdr

Monika

podsłuchy