podwojne zycie

11. Data: 2002-09-24 19:30:32

Temat: Re: podwojne zycie
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ustawiłem sobie blokadę na telewizor

Często tak sobie pomyślę " coś by się obejrzało w tv...", po czym włączam
komputer, grupa, polerowanie cefałki, gadu-gadu... i po filmie! ;-)
--
Renya

12. Data: 2002-09-25 06:12:54

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax świetne, długo zajęło mi wymyslenie co napisałes w tym poscie i w jakim
celu ;-)))))))))))

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/
Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
(...)

13. Data: 2002-09-25 06:26:33

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos "świetnie" - jak się czujesz i dlaczego pałętasz się po
> grupach - lekarz pozwolił?

Czy pozwolił????? HMmmmmmmmm trudno powiedziec, bo nie mówiłam ze siadam
przy kompie, ale ja tylko na króciutko i czasami. Czuje swietnie chociaz
nastrój podły i wszystko przez kobiety :-(((((((

14. Data: 2002-09-25 06:31:58

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy kompie, ale ja tylko na króciutko i czasami. Czuje swietnie chociaz
> nastrój podły i wszystko przez kobiety :-(((((((

A nie mówiłam, że na druga połowę dla kobiety bardziej facet się nadaje niż
druga kobieta ?:))

pozdr.Joanna

15. Data: 2002-09-25 06:55:34

Temat: było: Re: podwojne zycie jest: ludzka natura
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> >
> A nie mówiłam, że na druga połowę dla kobiety bardziej facet się nadaje
niż
> druga kobieta ?:))

Ech na facetach tez sie przejechałam, niestety takie czasy, taki rynek
pracy, ze kazdy walczy o stanowisko pracy nawet chwytami ponizej pasa, ale
to juz temat na osobny wątek. Zastanawiam sie poprostu jak ludzie,
szczególnie kobiety, moga byc tak wredni, tak bezduszni i takimi
plotkarzami, ze posuną sie do najgorszej plotki byle udowodnic, ze są The
Best?? Wytłumaczcie mi to, bo ja sie zastanawiam od paru dni i nic
sensownego mi nie przychodzi. A z drugiej strony zastanawiam sie jak mozna
byc tak naiwnym, głupim i ufac ludziom jak ja??

16. Data: 2002-09-25 07:02:13

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

a jak myślisz? - (aby pokazać że też tak potrafię)

Pozdrawiam
Qwax

17. Data: 2002-09-25 07:11:49

Temat: Re: Re: podwojne zycie jest: ludzka natura
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sensownego mi nie przychodzi. A z drugiej strony zastanawiam sie jak mozna
> byc tak naiwnym, głupim i ufac ludziom jak ja??

po prostu - zanim zaufasz musisz wiedzieć komu ufasz, nie nalezy ufać byle
komu i tyle

pozdr.Joanna

19. Data: 2002-09-25 09:33:44

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może chcesz (podświadomie) zostać świętą ;-)))

Aż tak to nie, do nieba napewno mnie nie przyjmą, tylko widzisz zawsze
hnajpierw zaufam a później sie dziwię, ze ludzie mi swinstwa robią i to
jakby na własne zyczenie,
echhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:-((((((((((
((

20. Data: 2002-09-25 09:57:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A z drugiej strony zastanawiam sie jak mozna
> byc tak naiwnym, głupim i ufac ludziom jak ja??

A może chcesz (podświadomie) zostać świętą ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

wątpliwości
placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac
Nadpobudliwość psychoruchowa
przeczytajcie to
glupia wpadka:(