podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.

1. Data: 2006-10-31 14:40:04

Temat: podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.
Od: "Jan Kowalski" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest super. Wlasnie dzisiaj podpisalem aneks do umowy. Od 1 X 2006 zarabiam
1200zł brutto (dokladnie 20% podwyzki) czyli ba reke dostaje ok 815zł.
Szpital Wojewodzki.... lekarz przed specjalizacją...

2. Data: 2006-10-31 15:32:37

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski napisał(a):
> [...]
> 1200zł brutto (dokladnie 20% podwyzki) czyli ba reke dostaje ok 815zł.
> Szpital Wojewodzki.... lekarz przed specjalizacją...

Bo widzisz, twój problem w tym, że nie pracujesz w POZ - 1800 brutto :)
Sytuacja jak u ciebie.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

3. Data: 2006-10-31 17:18:23

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <adres@sygnaturka> napisał w wiadomości
> Bo widzisz, twój problem w tym, że nie pracujesz w POZ - 1800 brutto :)
> Sytuacja jak u ciebie.

Twój problem , że współpracujesz z NFZ . Bez NFZ do 10 000 miesięcznie w
prywatnym sektorze , głównie dla klientów z zagranicy.
--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

4. Data: 2006-10-31 17:58:48

Od: "Gigant" <g...@...p.a.m.aster.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyrektor działu IT w firmie z zagranicznym kapitalem 32 tyś brutto plus 10
promili od obrotu....

5. Data: 2006-10-31 19:02:28

Od: "k" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@J...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 815zł.
> Szpital Wojewodzki.... lekarz przed specjalizacją...

Stażysta (podyplomowy), po pierwszym miesiącu pracy - bez żadnych podwyżek:
921,71 zł na rękę...

K.

6. Data: 2006-10-31 20:05:09

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 815zł.
> Szpital Wojewodzki.... lekarz przed specjalizacją...

Tyle samo zarabia:
nauczyciel przed specjalizacją
prawnik przed aplikacją
I wiele, wiele inych.

j.

7. Data: 2006-10-31 20:57:24

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@J...pl> napisał w wiadomo?ci
>>

> Tyle samo zarabia:
> nauczyciel przed specjalizacj?
> prawnik przed aplikacj?
> I wiele, wiele inych.

Wiesz jak skończyła twoja imienniczka z pewnej powieści? Wzięli ją
dobrzy ludzie na wóz z gnojem i wywieźli za miasto:-> A wiesz dlaczego?
Bo to zła kobieta była.

8. Data: 2006-10-31 21:02:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle samo zarabia:
> nauczyciel przed specjalizacją
> prawnik przed aplikacją
> I wiele, wiele inych.
>
> j.

u mnie w spoldzielni hydraulik zarabia 1500 brutto. Tez bez
specjalizacji:-))))

pozdr.

casus

9. Data: 2006-10-31 21:12:06

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

mirhe napisał(a):
> Twój problem , że współpracujesz z NFZ . Bez NFZ do 10 000 miesięcznie w
> prywatnym sektorze , głównie dla klientów z zagranicy.
A znasz jakość propozycję dla lekarzy przed specjalizacją w prywatnym
sektorze?
Moja wypowiedź była ironią. Jak to co nazywa się pensją w "służbie zdrowia".
:)

Pozdrawiam
Paweł W.

10. Data: 2006-10-31 21:14:09

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):
> Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@J...pl> napisał w wiadomości
>>

> Tyle samo zarabia:
> nauczyciel przed specjalizacją
> prawnik przed aplikacją
> I wiele, wiele inych.
No i pracownik McDonalds - bez specjalizacji ;) (1400zł brutto po 3
miesięcznym okresie próbnym). Widzisz tu jakieś porównanie do zarobków
na zachodzie, gdzie w fastfoodach to najsłabiej opłacana praca - taka
dla uczniów,

Pozdrawiam
Paweł W.

--