podwyższony cholesterol?

11. Data: 2012-09-22 20:17:50

Temat: Re: podwyższony cholesterol?
Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
news:k3l465$thl$1@usenet.news.interia.pl...
> Za bardzo tego nie zalecaj, są tacy co mogą po tym wykitować.
> Bezpieczniejsze są jęczmienne, ale słabiej działające.

Dziękuję Wam wszystkim za wpisy i opinie.
Wszystkie są dla mnie bardzo ważne. Przyznam, że skłaniam się do rad
o dobrym odżywianiu, a otręby to dobry pomysł.
Mam nadzieję, że nie zakończymy tematu "cholesterol"?
Pozdrawiam - B.

12. Data: 2012-09-22 20:23:04

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Tu coś naskrobano w tym stylu jaki ja wyznaję
> http://prawda2.info/viewtopic.php?t=6846

Dzięki, poczytałam i...mam dokładnie ten sam link w kopiach roboczych.
Podobna opinię przesłała mi koleżanką z Niemiec, która jest farmaceutką.
Dziś mialam okazję gościć u siebie lekarkę ze Stanów.
U nich także mają ten sam problem.
Na wszystkim/czyli na cholesterolu/ korzystają firmy famaceutyczne.

13. Data: 2012-09-23 06:26:48

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 21:39, Stokrotka pisze:
> Za bardzo tego nie zalecaj, są tacy co mogą po tym wykitować.
> Bezpieczniejsze są jęczmienne, ale słabiej działające.

Komu mogą zaszkodzić otręby owsiane spożywane w ilości pół szklanki
dziennie?
Mój lekarz pierwszego kontaktu nic takiego nie mówił.
--
dziadek2

14. Data: 2012-09-23 17:53:28

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komu mogą zaszkodzić otręby owsiane spożywane w ilości pół szklanki
> dziennie?
> Mój lekarz pierwszego kontaktu nic takiego nie mówił.

Masz złego medyka. To się je w ilości gdzie miarą suhej masy jest łyżka, nie
szklanka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

15. Data: 2012-09-25 05:55:16

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-23 19:53, Stokrotka pisze:

> Masz złego medyka. To się je w ilości gdzie miarą suhej masy jest łyżka,
> nie szklanka.
Mam bardzo dobrego lekarza pierwszego kontaktu. Jest zatrudniony w
dużym, dobrym szpitalu. Jest o klasę albo więcej lepszy od tych z
którymi miałem kontakt.
Wpisz w Google
otręby owsiane
otrzymasz około 55 700 wyników.
--
dziadek2

16. Data: 2012-09-26 19:05:10

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dobrym szpitalu. Jest o klasę albo więcej lepszy od tych z którymi miałem
Ale tego nie je się tyle ile jest odpowiedzi na gogle.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

trudno gojąca sie rana - jaka maść?
Dać Ramonie S. popalić
masazer do glowy
Dzisiejsze Wiadomości w TVP1, pasożyt, do jakiego medyka iść?
Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne