pojedyncze łóżko

1. Data: 2005-10-16 19:26:23

Temat: pojedyncze łóżko
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - urządzam sobie moje pierwsze małe mieszkanko i ponieważ
po raz pierwszy w życiu będę miała osobną sypialnię chciałam przestać
spac na wersalce i kupić sobie ładne łóżko z tradycyjnym wyposażeniem
sypialnianym. Miałam na oku model Vox Romantic:
http://www.vox.pl/pl/meble_view.php?kat_id=5&subkat_
id=23&id=50&lang=pl
(tylko bez biurka), ale w realu wydał mi się znacznie mniej atrakcyjny
niż na obrazku. Szczególnie zniechęciło mnie to, że szuflada do łóżka
okazała się po prostu pudłem wsuwanym pod łóżko :-(
W tymże sklepie było kilkanaście innych sypialni - w tym niektóre
naprawdę ładne, ale obsługa poinformowała mnie, że wszystkie mają w
ofercie tylko podwójne łóżka.
Krótki internetowy spacer po firmach meblarskich nie ujawnił żadnego
eleganckiego łóżka o szerokości 90 cm.
Nie chcę kupować dużego łóżka, na którym będę spała sama - sypialnia
jest raczej mała, a większe łóżka są droższe.

Czy poza Voxem i Ikeą (i meblami sosnowymi) ktoś produkuje tradycyjne
łóżka jednoosobowe ?

Magdalaena

2. Data: 2005-10-16 19:37:02

Temat: Re: pojedyncze łóżko
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

[...]

A łóżka z serii młodzieżowej też sa podwójne? Może któreś z nich
wybierzesz?
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

3. Data: 2005-10-16 19:40:51

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu? http://brw.pl/sklep/index.php?cPath=28_38

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

4. Data: 2005-10-16 20:42:31

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

jesli spałaś na wersalce to miala ona jakies 120-140 cm szerokosci
obawiam sie, ze "przesiadka" na łózko 90cm nie jest dobrym pomyslem
Ostatnio spalem na takim w hotelu - odradzam

JerzyR

5. Data: 2005-10-16 22:15:31

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> A łóżka z serii młodzieżowej też sa podwójne? Może któreś z nich
> wybierzesz?
> Ania

Poza Voxem, którego znam, nie ma serii mebli, które zawierałyby
młodzieżowe łóżka i normalne meble.
Większość zestawów młodzieżowych zawiera nędzne proste łóżeczko,
najczęściej tapczanik. W zasadzie wszystkie które do tej pory spotkałam
były mało ozdobne, często w nowoczesnych kolorach.

A ja chciałabym taką trochę mieszczańską sypialnię z tradycyjnym
eleganckim łóżkiem, nocnym stolikiem, może toaletką (jakby się trafiła
nieduża).

Magdalaena

6. Data: 2005-10-17 06:30:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena <m...@w...pl> writes:

> [...]
> Nie chcę kupować dużego łóżka, na którym będę spała sama - sypialnia
> jest raczej mała, a większe łóżka są droższe.

Ale 90 cm to nie jest łóżko tylko tortura. Przetestuj chociaż u
jakiejś koleżanki czy rodziny przed kupnem...

MJ

7. Data: 2005-10-17 08:10:59

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena wrote:

> A ja chciałabym taką trochę mieszczańską sypialnię z tradycyjnym
> eleganckim łóżkiem, nocnym stolikiem, może toaletką (jakby się trafiła
> nieduża).

No coz, ja moze nic nie poradze ale moim zdaniem kupowanie "pojedynczego"
lozka do sypialni mija sie z celem. Pomijam fakt, ze kiedys sie moze pojawic
druga osoba ;) ale wg mnie spanie na 90 jest raczej malo przyjemnie. No
chyba ze jestes dzieckiem albo stara babcia :D - co ze wzgledu na tresc
poprzedniego posta raczej wykluczam. Jedynym wytlumaczeniem moze byc dla
mnie powierzchnia sypialni - ale z tym tez mozna sobie poradzic... Tak wiec
zastanow sie, czy oby napewno o to ci chodzi (pamietaj - lozko to
najwazniejszy element sypialni).

pozdro
zitom

--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

8. Data: 2005-10-17 10:05:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Oct 2005, Michal Jankowski wrote:

> Ale 90 cm to nie jest łóżko tylko tortura. Przetestuj chociaż u
> jakiejś koleżanki czy rodziny przed kupnem...

Spałem na 80 i bardzo mi odpowiadała. Dużo ważniejsza jest jakość
materaca.

Pozdrawiam,

Alojzy

9. Data: 2005-10-17 10:08:49

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Oct 2005, Magdalaena wrote:

> A ja chciałabym taką trochę mieszczańską sypialnię z tradycyjnym eleganckim
> łóżkiem, nocnym stolikiem, może toaletką (jakby się trafiła nieduża).

Mój brat parę lat temu kupował "mieszczańskie łóżko" na wymiar (90x220,
ale oczywiście można mniejsze) w sklepie meblowym przy Wrocławskiej. Nie
wiem, jak z innymi akcesoriami do kompletu.

Pozdrawiam,

Alojzy

10. Data: 2005-10-17 15:36:34

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi.
Musze przyznać, ze zadziwiła mnie ilość osób negatywnie nastawionych do
łóżka 90 cm. i muszę te kwestię poważnie rozwazyć.
Jestem kilka lat po studiach i zdecydowanie nie można mnie zaliczyć do
osób chudych. U rodziców zawsze spałam na wersalce, który to mebel ma
120 cm szerokości (po rozłożeniu) i jest dla mnie zdecydowanie za
szeroki - jakieś 20 cm zajmują książki, poduszki itp.

A może istnieją łóżka na chude dwie osoby czyli 120 cm ?
Magdalaena

Młot bez pneumatycznego udaru
zmywarka - problem z wyborem...
podest do zmywarki ?!?
Czym uszczelnić spoinę między wanną akrylową a glazurą?
Plyta indukcyjna ze sterowaniem z piekarnika