Re: pojedyncze łóżko

From: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: pojedyncze łóżko
Date: Mon, 17 Oct 2005 10:10:59 +0200

Magdalaena wrote:

> A ja chciałabym taką trochę mieszczańską sypialnię z tradycyjnym
> eleganckim łóżkiem, nocnym stolikiem, może toaletką (jakby się trafiła
> nieduża).

No coz, ja moze nic nie poradze ale moim zdaniem kupowanie "pojedynczego"
lozka do sypialni mija sie z celem. Pomijam fakt, ze kiedys sie moze pojawic
druga osoba ;) ale wg mnie spanie na 90 jest raczej malo przyjemnie. No
chyba ze jestes dzieckiem albo stara babcia :D - co ze wzgledu na tresc
poprzedniego posta raczej wykluczam. Jedynym wytlumaczeniem moze byc dla
mnie powierzchnia sypialni - ale z tym tez mozna sobie poradzic... Tak wiec
zastanow sie, czy oby napewno o to ci chodzi (pamietaj - lozko to
najwazniejszy element sypialni).

pozdro
zitom

--