Re: pok?j pe?en prezerwatyw

Data: 2009-03-17 08:09:59
Temat: Re: pok?j pe?en prezerwatyw
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:64aabbbf-e770-4c84-9660-bfbd8f9df84b@z9g2000yqi
.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> Jeste? t?ukiem pochebanym przez szale?swo tylko o znaku przeciwnym, na
> dodatek masz bardzo ograniczony obgl?d ?wiata - przez ko?skie

okulary...

To nie ja twierdzę głupot,że eutanazja to mordowanie,tylko ty .To są
pojęcia i tego co znaczą uczą dzieci w przedszkolu,ale jak widzę po
tobie ,to na daj mi jeść;niedługo zaczniesz pokrzykiwać NASRAJ NA MNIE
i trzeba będzie się domyślać,że ci jeść się chce.

Należę z urodzenia do arystokracji, więc wszelkie skojarzenia analne to nie
ze mną.
Eutanazja to zabójstwo na zamówienie. Podobna do samobójstwa. Ważna jest
wolna i niczym nie przymuszona wola delikwenta. NJie może to byc rodzina ani
jakiekolwiek komisje.