polaczenie parkietu i terakoty

1. Data: 2006-08-08 12:51:24

Temat: polaczenie parkietu i terakoty
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,

Mam pytanie o mozliwosc polaczenia parkietu i terakoty. Wlasciwie chodzi mi
o zatuszowanie polaczenia juz wykonanego przez "fachowce" od siedmiu
bolesci.
Jest to linia w ksztalcie fali, wiec nic prostego. Polaczone jest wygieta
listwa. Parkiet jeszcze jest w miare dociety, ale terakota wyglada falatnie
wlacznie ze
szparami pomiedzy materialami. Kiedys slyszalem o listwie z mozliwoscia
giecia, ktora mozna zamontowac na juz istniejacym polaczeniu. Nie wiem moze
przykleic. Zalezy mi tez, zeby nie bylo to zbyt wysokie, zeby sie o to z
kolei nie zabic. Czy ktos z Was stosowal taki material i moze sie podzielic
doswiadczeniem
i porada. Jesli to cos pomoze w namiarach gdzie i co to dodam ze Wawa i
okolice.

Pozdrawiam,
Piotrek

2. Data: 2006-08-08 17:46:15

Temat: Re: polaczenie parkietu i terakoty
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

petresku napisał(a):
> [...]
> listwa. Parkiet jeszcze jest w miare dociety, ale terakota wyglada falatnie

a nie mozesz tej listwy zdjac i zalozyc nowa - szersza?

Sierp

3. Data: 2006-08-09 07:34:29

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie moge bo to jest taka listwa ktora idzie rowniez pod terakota
i parkietem. Nie bede przeciez tego zrywal ... to jest listwa montazowa.

Pozdrawiam,
Piotrek

4. Data: 2006-08-09 19:06:14

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

petresku napisał(a):
> No wlasnie nie moge bo to jest taka listwa ktora idzie rowniez pod terakota
> i parkietem. Nie bede przeciez tego zrywal ... to jest listwa montazowa.

ok, ja po prostu kupilem zwykla listwe metalowa, i jako ze moi
"fachowcy" zrobili mala przerwe miedzy plytkami i panelami i nie moglem
jej poprawnie przymocowac na wkrety, przykleilem ja na silikon
Moze tez tak sprobuj?

Sierp

5. Data: 2006-08-10 07:13:17

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@n...net> napisał:
> ok, ja po prostu kupilem zwykla listwe metalowa, i jako ze moi
> "fachowcy" zrobili mala przerwe miedzy plytkami i panelami i nie moglem
> jej poprawnie przymocowac na wkrety, przykleilem ja na silikon

Mozesz wiecej napisac o tym przyklejaniu silikonem?
Nasz fachowic zamontowal listwy okleinowane, ktore maja wypustke w postaci
sruby, tyle tylko, ze tej sruby nia mozna przykrecic, a tylko da sie ja wbic.
Po kilku miesiacach pracy podlogi, te sruby zostaly oczywiscie wybite i
musielismy listwe zdjac.
Zastanawiam sie, czy wpuszczenie tam silikonu (jakiego?) utrzymaloby
listwe.

Pozdrowienia,
Lila

6. Data: 2006-08-10 08:00:55

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Lila napisał(a):

> [...]
> musielismy listwe zdjac.
> Zastanawiam sie, czy wpuszczenie tam silikonu (jakiego?) utrzymaloby

ja wlasnie taka listwe przykleilem
licze sie z tym, ze silikon sie zestarzeje i bede musial operacje
powtorzyc, ale i tak nie mialem wyboru wielkiego... wcale nie
twierdze, ze to jest zrobione fachowo :-)

ja po prostu uzylem przezroczystego silikonu sanitarnego firmy
soudal, ale czy ten lepiej sie do tego nada czy gorzej od innych,
nie wiem - to jedyny przezroczysty jaki mialem.

Listwa wyglada w przekroju tak

_____
/ < > \

^ ^
normalnie miedzy < > wchodza zaczepy sruby. Ja dalem dosc sporo silikonu
miedzy zewnetrzne ramie a wewnetrzne (na rysunku zaznaczylem
znaczkiem ^) a takze troszke na same krawedzie, a po przyklejeniu i
obciazeniu przez kilka godzin jeszcze zasilikonowalem delikatnie
krawedzie, aby brud nie dostawal sie pod listwe i nie skrzypialo).
Czy sie sprawdzi, zobacze za kilka miesiecy/lat. Na razie dziala,
a cos musialem zrobic aby dwie listwy jakos przymocowac :-)

Sierp

Zamówiona moc/zabezpieczenia
Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
laminat okleina
Gniazdka sieciowe w boazerii
Kabiny nawannowe