polecam

1. Data: 2003-12-05 13:22:45

Temat: polecam
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż niedawno zakupiłam krem na dzień Dax Cosmetics z serii Model
Bioenergia. Jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczona. Za niewielkie
pieniądze kremik naprawdę na wysokim poziomie.
Bardzo ładny różowo delikatny kolorek, przyjemny zapach ( aż chce się
zjeść ) i lekka kremowa konsystencja. A po użyciu: buźka świeżutka, jakoś
tak ładnie rozświetlona, bez znaków zmęczenia i jesiennej szarości. Mimo że
nie jest matujący, moja mieszana skóra nie świeci się po nim nic a nic.
Także polecam gorąco.
Przy okazji dostałam próbke kremu pod oczy z tej samej serii, wrażenia
również niezłe- lekki, ładnie się wchłania, dobrze nawilża...a jednak tu
czegoś mi brakuje...

Ela

1. Data: 2003-12-05 14:10:52

Temat: Re: polecam
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bioenergia. Jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczona. Za niewielkie
> pieniądze kremik naprawdę na wysokim poziomie.

Tak, musze przyznac ze Dax stal sie jedna z moich ulubionych firm. Jak dotad
nie zawiodlam sie na zadnym z ich produktow. Obecnie uzywam toniku
"Mineraly" i jestem zadowolona. Buzia sie po nim nie lepi, pozostawia
uczucie nawilzenia.

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-05 14:22:20

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie zawiodlam sie na zadnym z ich produktow. Obecnie uzywam toniku
> "Mineraly" i jestem zadowolona. Buzia sie po nim nie lepi, pozostawia

Ja z pewnym ociąganiem i sporymi wątpliwościami sięgnęłam po Daxa. I muszę
przyznać że wyszło mi to na dobre na dwa sposoby: dobra jakość, mniejsze
puchy w portfelu. Mam nadzieję że się nie zawiodę..

pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-12-05 17:12:04

Od: "Ewcia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytając zastanawiam sie czy byłby to dobry prezent dla mojej mamy.Jednak
ona ma uczulenia na rozne kremy.Czy istnieje z tej serii krem tłusty,
połtłusty lub przeciw zmarszczkowy?

1. Data: 2003-12-05 17:53:01

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewcia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czytając zastanawiam sie czy byłby to dobry prezent dla mojej mamy.Jednak
> ona ma uczulenia na rozne kremy.Czy istnieje z tej serii krem tłusty,
> połtłusty lub przeciw zmarszczkowy?

Jest. zreszta wejdz sobie na http://www.dax.com.pl/.

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-05 18:04:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytając zastanawiam sie czy byłby to dobry prezent dla mojej mamy.Jednak
> ona ma uczulenia na rozne kremy.Czy istnieje z tej serii krem tłusty,
> połtłusty lub przeciw zmarszczkowy?

dax nie jest najlepszą firmą dla alergików, ale jeśli kłopoty po kosmetykach
nie są zbyt częste w przypadku twojej Mamy i potrzebny jest dobry
solidniejszy krem to przyjrzyj się bardzo dobrej seriii Daxa Re-Lipid.

Avon zakupy;) długie
RE: Lirene - kupilam krem do rak
RE: Les Karites i inne zakupy.....
[ot] [3miasto] Poszukiwana kobieta na promocje
Magda - perfumy - raczej OT