aparat do masażu

1. Data: 2003-12-05 14:28:01

Temat: aparat do masażu
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się nad kupnem aparatu do masażu z podczerwienią Nie jest to
drogie a czy jakieś efekty są po ty Chodzi mi głównie o cellulitis
edward u

1. Data: 2003-12-07 09:41:45

Temat: Re: aparat do masażu
Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u <e...@w...pl> napisał(a):

> zastanawiam się nad kupnem aparatu do masażu z podczerwienią Nie jest to
> drogie a czy jakieś efekty są po ty Chodzi mi głównie o cellulitis

http://tinylink.com/?hyFJzhuOnC

pewnie OT ale mozesz zaoszczedzic sporo pieniedzy, ktore wydalabys na aparat

1. Data: 2003-12-07 10:26:45

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie OT ale mozesz zaoszczedzic sporo pieniedzy, ktore wydalabys na
aparat

drogie to nie jest bo kosztuje zaledwie 25 zł

polecam
Avon zakupy;) długie
RE: Lirene - kupilam krem do rak
RE: Les Karites i inne zakupy.....
[ot] [3miasto] Poszukiwana kobieta na promocje