Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

Data: 2005-01-14 18:40:56
Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl>

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cs894d$2slh$1@mamut.aster.pl...
> co innego na plazy, co innego w tv.

Czy ja wiem? Na plaży też dużo ludzi cię widzi, a i telewizja niekiedy
bywa. ;-)

> ja osobiscie mam zbyt duzo kg i chodze
> na basen i plaze. ale w tv bym sie nie pokazala za zadne
> pieniadze.

Imho to trochę irracjonalne podejście.

> bedac na wakacjach np. nad morzem srednio widze 2-3 zgrabne
> dziewczyny, inne sa albo za grube, albo za chude, albo cos
> innego jest z ich figurami nie tak.

Nawet te opiewane modelki nie zawsze są pod tym względem idealne. Zauważ,
że większość zdjęć ( o ile nie wszystkie) przechodzi retusz.

> jednak w tv jest kult ciala modelki i za wylamanie sie anie
> chwale:)

Nie tylko w telewizji. Telewizja po prostu ten kult zapoczątkowała i
podtrzymuje.

--

Psycho_Mouse