pomadka ochronna

1. Data: 2004-11-25 23:35:29

Temat: pomadka ochronna
Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno pytanko :)

jaka najlepsza pomadka ochronna??

jakiej firmy polecacie?? moze byc bezbarwna, a jesli ma miec jakis kolorek
to najlepiej jakies matowe ;)
byle dobrze chronila usta, bo z tym mam przez caly rok problem, a najwiekszy
zima :(

pozdrawiam :)

1. Data: 2004-11-25 23:38:31

Temat: Re: pomadka ochronna
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

mari wrote:

> [...]
> to najlepiej jakies matowe ;)
> byle dobrze chronila usta, bo z tym mam przez caly rok problem, a najwiekszy

Ja sobie bardzo chwale zwykla wazeline kosmetyczna (KosMed, smak i
zapach rozany, kolorek w pudelku tez, ale na ustach bezbarwna). A z
wyzszej polki to L'Occitane, balsam do ust z karita.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-26 06:32:32

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mari"

> [...]
> to najlepiej jakies matowe ;)
> byle dobrze chronila usta, bo z tym mam przez caly rok problem, a

Biała wazelina. Do nabycia w aptece za grosze, bez zapachu, bez smaku,
nabłyszcza.
Minus - jest w tubce, ale ja jej używam jak błyszczyka z tubki.

Czarnulka

1. Data: 2004-11-26 06:54:20

Od: "armi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jak najbardziej polecam Nivea(najlepiej nawilza i chroni usta wedlug
mnie rozowa).Uzywam jej od bardzo dawna bo tez mam podobny problem zima i
nie tylko.

1. Data: 2004-11-26 08:06:49

Od: Edyta Galanek <e...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

mari napisał(a):
> [...]
> to najlepiej jakies matowe ;)
> byle dobrze chronila usta, bo z tym mam przez caly rok problem, a najwiekszy

Polecam pomadkę Neutrogeny. bezbarwna, bezsmakowa i bezzapachowa
Edyta

1. Data: 2004-11-26 09:25:28

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaka najlepsza pomadka ochronna??

Ja kupiłam juz któreś z rzędu opakowanie pomadki Johnson&Johnson Bebe Young
Care - tej żóltej z faktorem UV 20. Cena ok 10 zł. Bardzo polecam
(jest bezbarwna)
Kroofka

1. Data: 2004-11-26 10:10:00

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mari" <a...@p...fm> napisał
> jaka najlepsza pomadka ochronna??

Ja najbardziej lubie Nivee ale zwykla niebieska, albo Bebe zielona
(najbardziej tlusta). Teraz Paloma wypuscila taki balsam w tubce na zime -
jest bardzo gesty i bezbarwny, chroni swietnie, ale niestety zapach ma
straszliwy (rzecz gustu) W kazdym razie mozna tester powachac, a kosztuje
niewiele cos kolo 6zl
Aha nasluchalam sie duzo o kremie z Oriflame - z miodu bodajze, podobno jest
fantastyczny, ciagle zapominam zeby zamowic..

1. Data: 2004-11-26 10:58:18

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaka najlepsza pomadka ochronna??

A ja polecam balsam Tisane (poszukaj sobie w wątku "Sprzedaż", jest tam
napisane trochę). Bardzo dobrze chroni i natłuszcza usta. I jeszcze błyszczyk
BeBe Young Care Johnsona o smaku owoców leśnych. Smaku nie czuć ale jest
baaardzo fajny. Super się błyszczą usteczka, dobrze chroni itd itp. I cena nie
zwala z nóg- około 7 złotych.
A dobrym sposobem na spierzchnięte usta jest miód, bezpośrednio na usta.

Pozdrawiam
Aga G.

1. Data: 2004-11-26 11:41:44

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mari" <a...@p...fm> wrote in message
> [...]
> kolorek
> to najlepiej jakies matowe ;)
> byle dobrze chronila usta, bo z tym mam przez caly rok problem, a

A moze Balsam do ust z Tisane?
iska

1. Data: 2004-11-26 12:27:25

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mari wrote:
> jaka najlepsza pomadka ochronna??

Ja uwielbialam kupowana ladnych pare lat temu w Niemczech "labello"
niebieska - cudna byla!
Teraz mam z avonu balsam do ust z serii spa - najpierw wywoluje lekkie
pieczenie ust, ale po chwili swietne nawilza i chroni.
Choc zwykla wazelina tez jest dobra - mi na usta, psom na lapki :D

--
pozdrawiamy
tufi & BBT

www.psiaki.com.pl

kolor oczu
Cytrusowe zapachy?
krem na rozstępy w ciąży
Dior Skin Flash - jak się nim posługiwać?
krem na zime