pomadka ochronna do ust

31. Data: 2007-11-22 21:50:16

Temat: Re: pomadka ochronna do ust
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Jebal cie pies, powiedz to swoim dzieciom: szkoda mi na was czasu, wole
> siedziec 24h w usenecie i powaznie odpowiadac na posty goscia, ktory
> celowo zgrywa idiote

Nie tłumacz się. Rzeczywistość skrzeczy. Pa, blu.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

32. Data: 2007-11-22 22:07:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tłumacz się. Rzeczywistość skrzeczy. Pa, blu.

Hehehe, niekonsekwentna debilka.
Musi odpisac, nawet robiac z siebie mentalna szmate bez charakteru.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

33. Data: 2007-11-22 22:09:15

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Hehehe, niekonsekwentna debilka.
> Musi odpisac, nawet robiac z siebie mentalna szmate bez charakteru.

Jak mam o czym, to piszę.
W odróżnieniu od ciebie.
Nie płacz.

34. Data: 2007-11-22 23:33:28

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mam o czym, to piszę.
> W odróżnieniu od ciebie.
> Nie płacz.

O kurwa, ale ty pierdolisz.
Kompletne dno, ja ci pluje w ryj a ty gadasz ze deszcz pada.
Niedorozwinieta emocjonalnie jestes. Bo to ze jestes glupia to juz wiemy.

35. Data: 2007-11-23 00:01:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> Bo to ze jestes glupia to juz wiemy.

Ilu ciebie jest?

36. Data: 2007-11-23 00:34:50

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Ilu ciebie jest?

Mysle kretynko, ze chociazby na tej grupie pare osob pokazalo ci co o tobie
mysli.
Ja wiem, ze codziennie sobie wmawiasz ze jestes rewelacyjna oszukujac siebie
w ten sposob i rowniez znieksztalcajac tym samym odbior czegos tak prostego
jak wiadomosc w usenecie, ktora wskazuje (nie zawsze doslownie - moze
dlatego nie rozumiesz) ze jestes glupia.
I powtorze sie: bez charakteru i chuja konsekwentna, bo przeciez mialas mi
nie odpisywac tepa cipo...
Jezeli masz jeszcze zludzenia, ze ktos cie lubi w usenecie poza
parchanoikiem i moze jeszcze z 2-3 skurwialymi trollami, to jednoznacznie
dasz wszystkim do zrozumienia, ze nie jestes glupia tak jak wiele osob
mysli, tylko ze jestes pojebana w chuj.
A teraz wypierdalaj.

37. Data: 2007-11-23 01:59:41

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Jezeli masz jeszcze zludzenia, ze ktos cie lubi w usenecie poza
> parchanoikiem i moze jeszcze z 2-3 skurwialymi trollami

Mnie wystarczy, że wiem (a wiem!), iż lubi mnie przynajmniej jedna osoba
na świecie, byle lubiła prawdziwie.

A tobie się wydaje, że lubi cię ktokolwiek?
Ty chciałbyś mieć cały tłum takich osób, ciagle o tym piszesz. A musisz
wiedzieć, że kiedy polubi cię tłum, to naprawdę nie lubi cię nikt.

Moja niekonsekwencja to nie wada - to nadzieja, że coś ci dobrego dzięki
mnie zaświta w tym głupim łbie.

38. Data: 2007-11-23 19:07:43

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie wystarczy, że wiem (a wiem!), iż lubi mnie przynajmniej jedna osoba
> na świecie, byle lubiła prawdziwie.

Pansravista?
Swietnie, byc lubianym przez paranoika to tak, jakby byc zagrozony utrata
zycia z jego reki.

> A tobie się wydaje, że lubi cię ktokolwiek?

Mam to w dupie?
Przeciez ja nie zabiegam tak zalosnie o towarzystwo jak ty i nie lize dup
wszystkim dookola.
Mam przyjaciol i to nie tak malo, po co mi nowi, skoro ci od lat sa
sprawdzeni?
Mysl kurwa.

> Ty chciałbyś mieć cały tłum takich osób, ciagle o tym piszesz.

Podaj mi megaszmato jednego posta, gdzie ja pisze iz CHCIALBYM MIEC TLUM
WIELBIACYCH MNIE OSOB, no kurwa wskaz.

A musisz
> wiedzieć, że kiedy polubi cię tłum, to naprawdę nie lubi cię nikt.

Takie madrosci to mi mame czytala jak jeszcze opierdalalem sie w kolysce,
cwiercinteligentko.

> Moja niekonsekwencja to nie wada - to nadzieja, że coś ci dobrego dzięki
> mnie zaświta w tym głupim łbie.

Nie wymiguj sie, przeciez mnie nie oszukasz, ze wjebalas.
Myslalas ze to umknie mojej uwadze ale wtopilas.
Twoja niekonsekwencja to twoja niedojrzalosc, jestes retardem i chuj.

39. Data: 2007-11-24 11:12:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Przynajmniej - to jedna lub więcej. Ale i jedna wystarczy.

> Pansravista?
> Swietnie, byc lubianym przez paranoika to tak, jakby byc zagrozony
> utrata zycia z jego reki.

Gupiś jak but.

40. Data: 2007-11-24 13:53:36

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Gupiś jak but.

Gdy mowi mi to ktos taki jak ty, jest to dla mnie zaszczyt, bo znaczy to ze
jestem nad wyraz inteligentny.
Takie wiesniary, zacofane katofanki pisu jak ty, pisza takie rzeczy z braku
argumentu i ogolnego wkurwienia nie tyle co na wlasna glupote, ale na to, ze
ktos jest bystrzejszy i madrzejszy od nich. Nie odpisuj, bo od dawna wiem ze
jestes prymitywnym jelopem.
--

A propo's zdobnictwa bieliźnianego.
Re: zakupy a zdrowy rozsądek