Re: pomadka ochronna do ust

1. Data: 2007-11-07 22:17:08

Temat: Re: pomadka ochronna do ust
Od: kaskA <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 20:52, Lia <i...@p...org> wrote:
> McDreamy or McSteamy? *nigop*. Seriously? Seriously.

> Carmex albo Blistex. Oba na allegro.
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

blistex! zdecydowanie
i to taki, ktory mozna wycisnac z malutkiej tubki
dziala rewelacyjnie

2. Data: 2007-11-07 22:56:39

Od: "nigop" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaskA <k...@g...net> napisał(a):

> blistex! zdecydowanie
> i to taki, ktory mozna wycisnac z malutkiej tubki
> dziala rewelacyjnie

czy obie pomadki nadaja sie na mrozy? ostatnio moje pomadki maja duzy problem
z wlasciwym nawilzeniem moich ust, zwlaszcza w czasie zimniejszych dni.

czy obie pomadki sa produktami profesjonalnymi i czy ich jedna aplikacja rano
wystarczy na caly dzien czy niezbedne bedzie jej kilkakrotne powtarzanie, co
mnie czasami bardzo irytuje...?

3. Data: 2007-11-09 01:28:21

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nigop" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rano
> wystarczy na caly dzien czy niezbedne bedzie jej kilkakrotne powtarzanie,

Miałam Carmex i niestety trochę się zawiodłam. Moim zdaniem nie jest to
produkt ochronny. Zawiera mentol, a nie wyobrażam sobie wyjść z mentolem na
ustach na zimno. Poza tym nie likwiduje suchych ust (ja z tym walczyłam
długo, nic nie pomogło i sie poddałam). Najlepsza chyba jest jednak zwykła
granatowa pomadka Nivea.

Maja

4. Data: 2007-11-15 16:57:07

Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> długo, nic nie pomogło i sie poddałam). Najlepsza chyba jest jednak zwykła

Marks&Spencer - prośba do warszawiaków
pomadka ochronna do ust
A propo's zdobnictwa bieliźnianego.
Re: zakupy a zdrowy rozsądek