pomoc odwrotna

101. Data: 2010-05-11 21:00:34

Temat: Re: pomoc odwrotna
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A wiesz jak to się skończy? Eduś napisze : Wiesz to nic osobistego, ale
> to nie było miłe. Na co Ty : ;)
> I żeby była jasność Ewa ja się w Wasze relacje nie wtrącam, napisałam co
> widzę.

Hm, ale o co chodzi? Mam też twierdzić, że jest idiotą?

Ewa

102. Data: 2010-05-11 21:01:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Moja moralność bynajmniej nie piętnuje Aichy ani nikogo
> bez względu na ilość partnerów.
> A czy Ty i Twoje tutejsze koleżanki też tak możecie powiedzieć? ;-)

Koleżanki nie dają pupy nikomu.
--

Paulinka

103. Data: 2010-05-11 21:02:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> http://demotywatory.pl/szukaj/page/1?q=klucz

Super - facet? ;)
http://demotywatory.pl/./569751/Klucz-do-wszystkich-
drzwi

--
Pozdrawiam - Aicha

104. Data: 2010-05-11 21:03:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, ale o co chodzi? Mam też twierdzić, że jest idiotą?

Absolutnie nic nie masz twierdzić. Ja uważam, że jest zgrabnym
manipulatorem. Ja mam na to swój pancerz, Ty go jeszcze testuj.

--

Paulinka

105. Data: 2010-05-11 21:12:44

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Ja uważam, że jest zgrabnym
> manipulatorem. Ja mam na to swój pancerz, Ty go jeszcze testuj.

No bo jest manipulantem. Jednak dosyć ciekawym IMO.

Ewa

106. Data: 2010-05-11 21:14:14

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Super - facet? ;)
> http://demotywatory.pl/./569751/Klucz-do-wszystkich-
drzwi

Jest sporo fajnych kluczy. Nie wiedziałam, na który się zdecydować. ;)

Ewa

107. Data: 2010-05-11 21:16:30

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nie rozumiem, co chcesz przez to powiedzieć?
> Zapytałem tylko o Twoją teorię nt. doboru nicków.
> Nie chcesz o tym rozmawiać to nie,
> ale po co zaraz jakieś dziwne aluzje robić?

Znowu uciekł Ci kontekst. To nie była aluzja do Ciebie.

Ewa

108. Data: 2010-05-11 21:19:48

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, ale o co chodzi? Mam też twierdzić, że jest idiotą?
>
> Ewa

Nie wiem za bardzo, jak mam się ustosunkować do takiej wypowiedzi.
Rozmawiam z Tobą, czasem się zgadzamy, czasem nie, a czasem nawet
nie bardzo rozumiemy, ale chyba nie ma jakichś specjalnych przegięć?
W każdym bądź razie jest to dobrowolne i jak Ci coś nie pasuje,
to zawsze możesz mnie zignorować.
Z Pauliną, Marchewką czy Qurą też przecież rozmawiałem,
jednak te panie postanowiły zakończyć tą możliwość na własna
prośbę, więc ich pretensje są raczej nie uzasadnione i mogą
je mieć co najwyżej do siebie.
Może i święty nie jestem, ale średnio przepadam za ciągłym
użeraniem się z kimś.
A jeśli to jest moja właściwość, to jak można wytłumaczyć,
że nie użeram się np. z Tobą, a z tego co widzę w cytatach
niektórzy z mojego kfa ciągle się z kimś użerają?
Piotrek

109. Data: 2010-05-11 21:20:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No bo jest manipulantem. Jednak dosyć ciekawym IMO.

Dla mnie był. Jednak ja mimo wszystko niestandardowa jestem i wg mnie
taki sposób eksploracji budzi niesmak. Ewa ja tak nie umiem, ja prosta
jestem, czarne i białe, prawda i kłamstwo. Eduś nadużył moich wychyleń
od normy. Trudno. To nie jest osoba, z którą chciałabym się spotkać i
pogadać, podobnie jak XL.

--

Paulinka

110. Data: 2010-05-11 21:21:47

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Znowu uciekł Ci kontekst. To nie była aluzja do Ciebie.
>
> Ewa

W odpowiedzi na moje nieskomplikowane pytanie aluzja nie do mnie?
No to już się nie wysilaj, cofam to tak bardzo problematyczne pytanie.
Piotrek

MACOCHA
OJCZYM
dziennikarz, których u nas na pewno nie ma. na pewno.
Homofobia.
Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.