pomoc odwrotna

151. Data: 2010-05-12 10:31:51

Temat: Re: pomoc odwrotna
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Dlatego cieszę się z tego kaefa, jak można najradośniej
>
> Qra, bez...

Zakładam grube barchany i jakoś ciągnę.

Ewa, z

152. Data: 2010-05-12 10:33:27

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Trochę wyrozumiałości proszę

Oj, bo pomysle, ze sie w Enderku-piotrusiu-pimpusiu podkochujesz. ;-)

> nie każdy potrafi:
>
> http://demotywatory.pl/1029/Silna-Wola

Bo to sojowa jest.

> Dlatego KF nie używam. ;)

Ja tez nie uzywam, bo nikt jeszcze nie zasluzyl. Przez tyle lat...
I.

153. Data: 2010-05-12 10:33:52

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Taaa...
> I oczywizda mogłabyś to jeszcze wiarygodnie udowodnić...
> gdybyś zechciała. ;)

Gdybym zechciała.

> Bez jaj. :)

Qra

154. Data: 2010-05-12 10:34:51

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Sorry, ale jakoś nic innego nie przychodzi mi do głowy.

> Czyżbyś też była amatorką robienia "rozpierdziuchy w kurniku"?
> Wybacz Paulinko, ale mnie nigdy nie przyszło do głowy stopować Cię w
> czasie Twoich przepychanek z XL (a potem z Enderem), które odbywały się
> zwykle według tego samego scenariusza. W pewnym momencie trochę po prostu
> odpuściłam z czytaniem. To jest jakiś sposób - wpływać na siebie, nie na
> innych. :)

I Zasada Chirona.

Qra

155. Data: 2010-05-12 10:40:19

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> się zwykle według tego samego scenariusza. W pewnym momencie trochę po
> prostu odpuściłam z czytaniem. To jest jakiś sposób - wpływać na

Niestety, dziewczyna jest tak silnie na mnie uczulona,
a w zasadzie na swoje wyobrażenie o mnie ostro zwichnięte przez
własne projekcje, że prawdopodobnie nie ma szans, aby podeszła
do tego co napisałaś jakoś zdroworozsądkowo.
Jej przymus niewybrednej krytyki wobec mnie jest tak silny,
że teraz chyba wątpię, czy kiedykolwiek ją lubiłem.
Oczywiście nie odbierz tego jako presję proszę,
ale myślę, że nie ma sensu więcej reagować na jakieś
komentarze innych związane ze mną, ponieważ sama widzisz
że jakoś napędza to spiralę wzajemnych oskarżeń i pretensji.
Piotrek

156. Data: 2010-05-12 10:47:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bądź następną XLą.
Tyle ci powiem.
Ha! ;)

--
CB

157. Data: 2010-05-12 10:48:58

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Oj, bo pomysle, ze sie w Enderku-piotrusiu-pimpusiu podkochujesz. ;-)

Gdyby tak zebrać wszystkich, w których się tutaj podkochuję, to byłabym
gorsza niż Ender w realu. ;)

> Bo to sojowa jest.

Gdzie jej tam do drobiowo-marchewkowych! ;)

Ewa

158. Data: 2010-05-12 10:49:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> Oczywiście nie odbierz tego jako presję proszę,
> ale myślę, że nie ma sensu więcej reagować na jakieś
> komentarze innych związane ze mną, ponieważ sama widzisz
> że jakoś napędza to spiralę wzajemnych oskarżeń i pretensji.

Wiedzialam, ze pimpus mi cos przypomina. PiS.
I.

159. Data: 2010-05-12 10:50:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Gdyby tak zebrać wszystkich, w których się tutaj podkochuję, to byłabym
> gorsza niż Ender w realu. ;)

> Gdzie jej tam do drobiowo-marchewkowych! ;)

Ja sie tam na drobiu nie znam.
I.

160. Data: 2010-05-12 10:50:14

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> I Zasada Chirona.

Z każdego da się wyciągnąć coś słusznego.

Ewa

MACOCHA
OJCZYM
dziennikarz, których u nas na pewno nie ma. na pewno.
Homofobia.
Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.