pomoc odwrotna

181. Data: 2010-05-12 12:08:58

Temat: Re: pomoc odwrotna
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Liczysz, że się pobijemy między sobą?

Nie musicie. Moje serce jest bardzo pojemne.

Ewa

182. Data: 2010-05-12 12:10:07

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jestem bardzo wrażliwy i tym razem prawie poczułem się odrzucony ;)

Trudno, na Ciebie muszę uruchamiać specjalne mechanizmy obronne. ;)

Ewa

183. Data: 2010-05-12 12:10:29

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie musicie. Moje serce jest bardzo pojemne.

Masz jednak cos wspolnego z Enderkiem.
I.

184. Data: 2010-05-12 12:12:46

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Przekonałeś mnie jedynie, że zainicjowany jakiś czas temu przeze mnie
> temat hierachii potrzeb jest IMO warty pogłębienia ...
>
> Używając Twojego sposobu wypowiedzi: zrównując potrzebę
> wiedzy na temat szmatki w kieszeni z potrzebą wiedzy o partnerach
> swojego partnera chyba chciałeś obrazić moją inteligencję ;)

No wiesz, gdyby było faktycznie u ciebie co obrazić,
to nie wyskakiwałbyś mi tutaj z jakimś ukrywaniem rzeczy
najzwyczajniej niewypowiedzianych.
Ja wiem, że takiemu nadajnikowi jak ty w pałce się nie mieści,
że istnieją wypowiedzi celowe i wyważone, ale wierz mi
że takt i dyskrecja mają bardzo dużą wartość
i są dość powszechnie stosowane i szanowane.
Także nie każdy czuje przymus znęcać się nad swoja partnerką,
czy też żoną i matka swoich dzieci psychicznie pytajac ją
czy miałaby coś przeciwko odbyciu stosunku z inną kobietą ;-)
Piotrek

185. Data: 2010-05-12 12:15:53

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
> że istnieją wypowiedzi celowe i wyważone, ale wierz mi
> że takt i dyskrecja mają bardzo dużą wartość
> i są dość powszechnie stosowane i szanowane.

LOL! Takt i dyskrecja na publicznej grupie dyskusyjnej - dobre sobie.

> Także nie każdy czuje przymus znęcać się nad swoja partnerką,
> czy też żoną i matka swoich dzieci psychicznie pytajac ją
> czy miałaby coś przeciwko odbyciu stosunku z inną kobietą ;-)

Milosierny Enderek. Pamietaj, by nie nadepnac na biblie, jak wstajesz z
lozka.
I.

186. Data: 2010-05-12 12:17:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek wrote:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jestem bardzo wrażliwy i tym razem prawie poczułem się odrzucony ;)

Zupełnie niepotrzebnie... Np. Chiron pragnie twej pomocy w jednym takim
innym wątku.

Stalker

187. Data: 2010-05-12 12:22:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jest co zmieniać?
Powaga? :)

--
CB

188. Data: 2010-05-12 12:27:02

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Masz jednak cos wspolnego z Enderkiem.

Co to takiego?

Hm, mam wrażenie, że tracisz kontekst. I to nie tylko w tym miejscu.

Ewa

189. Data: 2010-05-12 12:30:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta z kobietą.

Znowu pojawia się u Endusia ten temat w kolejnej odsłonie.
Tym razem podświadomie. ;)

--
CB

190. Data: 2010-05-12 12:33:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie musicie. Moje serce jest bardzo pojemne.

Nie to co moje. Qrze, małe, ciasne, dobre do krupniku.

Qra

MACOCHA
OJCZYM
dziennikarz, których u nas na pewno nie ma. na pewno.
Homofobia.
Piękne chwile, wspaniałe wspomnienia.