pomoc potrzebna - wyjaśnienie

1. Data: 2004-03-26 19:14:51

Temat: pomoc potrzebna - wyjaśnienie
Od: "Paluch" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
Właśnie odebrałam wyniki badań krwi od lekarza gdzie zostało napisane coś
takiego:

MTC 0/60

PRL 0min - 2066uIU/ml gdzie norma to 59-619
PRL 60min - 8559 uIU/ml

czy może mi ktoś wujaśnic czego to badanie tyczy?

z góry dziękuję
Alina

2. Data: 2004-03-26 19:44:33

Temat: Re: pomoc potrzebna - wyjaśnienie
Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paluch wrote:
> Witam grupowiczów
> W?a?nie odebra?am wyniki bada? krwi od lekarza gdzie zosta?o napisane co?
> takiego:
>
> MTC 0/60
>
> PRL 0min - 2066uIU/ml gdzie norma to 59-619
> PRL 60min - 8559 uIU/ml
>
> czy mo?e mi kto? wuja?nic czego to badanie tyczy?
>
> z góry dzi?kuj?
> Alina

Zdumiewajace pytanie :-0. czy lekarz kierujac Cie nie wyjasnil dlaczego
takie w?asnie badanie jest mu potrzebne do zdiagnozowania Twojej
dolegliwos'ci?
A tak powaznie test z metoklopramidem przeprowadza sie w diagnostyce
zaburzen miesiaczkowania.
vlad

rtęć z termometra, co z tym zrobić?
problem natury palaco-piwnej
czy gwarancja od stomatol. obejmuje odłamanie zęba?
alkohol
bolace lydki