pomocy !!!!!!!!!!!

11. Data: 2006-08-13 15:50:54

Temat: Re: pomocy !!!!!!!!!!!
Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil>>" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1155469236.769953.309740@b28g2000cwb.googlegrou
ps.com...

Ślub i co dalej? Kto będzie utrzymywał Was oboje ? Gdzie zamieszkacie? Czy
stać Was będzie na to, żeby ona uczyła się, by w razie czego mieć zawód i
możliwość usamodzielnienia się? Pewno pomyślisz, że Wy sie kochacie, a ja z
tak prozaicznymi rzeczami wyjeżdżam...

Wiesz, to przez co przechodzi Twoja dziewczyna bardzo przypomina mi to,
czego ja doświadczałam sama. Tyle tylko, że byłam nieco starsza - miałam
17/18 lat. Też wydawało mi się, że dzieje mi sie straszna krzywda. Z
perspektywy widzę, że cudownie nie było, moi rodzice popełniali wiele
błędów, ale nie było aż tak tragicznie. Nastolatki niestety są egzaltowane.
W życiu dorosłym trzeba znosić o wiele więcej.

Wtedy jednak wydawało mi sie, że jak nie wyniosę się z domu, to umrę. Udało
mi się wytrzymać do 20-tki. Miałam na tyle rozsądku, że poczekałam do
momentu, aż zaczęłam sama zarabiać jakieś pieniądze i to mnie uratowało
przed frustracją i kompletną życiową porażką.

Jutro minie 10-ta rocznica mojego ślubu z człowiekiem, który mnie z domu
rodzinnego "zabrał". A za parę miesięcy minie 9. rocznica naszego rozstania.

Bo emocje, uczucia i chęć wyrwania się z domu to jedno, a rzeczywistość to
drugie.

Życzę rozwagi

Monika

12. Data: 2006-08-13 15:52:21

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Iwon(k)a* napisał(a),a było to tak:
> ???
czego nie rozumiesz?

-Agnieszka-

13. Data: 2006-08-13 16:19:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> wrote in message
> czego nie rozumiesz?

calego postu. o co Ci chodzi??? mam wrazenie, ze
zamisat dzieciuchy przeczytalas dziewuchy. czy tak?

iwon(k)a

14. Data: 2006-08-13 16:25:48

Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński) szukaj wiadomości tego autora

PT chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> scripsit:

> Dziewuchy???? Co za głupie baby :/
> Kiedyś to chłopcy robili.

Przeczytaj jeszcze raz, o kim pisze Iwona.

--
Jacek Skowroński GnuPG: 1024D/FB345534
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

15. Data: 2006-08-13 16:26:32

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Iwon(k)a* napisał(a),a było to tak:

> calego postu. o co Ci chodzi??? mam wrazenie, ze
> zamisat dzieciuchy przeczytalas dziewuchy. czy tak?

LOL
Rzeczywiście przeczytałam dziewuchy. No to sobie pogadałyśmy :-)

-Agnieszka-

16. Data: 2006-08-13 18:11:45

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo emocje, uczucia i chęć wyrwania się z domu to jedno, a rzeczywistość to
> drugie.
>
> Życzę rozwagi

rozwaga jest b.potrzebna.
Moja kuzynka wyszła za mąż mając 18 lat i będąc w 4 miesiącu ciąży. Do
dzisiaj są szczęśliwym małżeństwem (ponad 10lat).
Ale w 90% (statystyka) takie związki się nie udaja:(

JR

17. Data: 2006-08-13 18:39:07

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Elske, bądź słowna, chłopak powstawiał przecinki.

Moment, nie było mnie w domu a teraz kładziemy dzidziora lulu. Ale juz
połowę odpowiedzi mam, skończę to wrzucę ;)

--
Elske

18. Data: 2006-08-13 18:50:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jutro minie 10-ta rocznica mojego ślubu z człowiekiem, który mnie z domu
> rodzinnego "zabrał". A za parę miesięcy minie 9. rocznica naszego
> rozstania.

To ja już dziś złożę życzenia, oki? :-)

> Bo emocje, uczucia i chęć wyrwania się z domu to jedno, a rzeczywistość to
> drugie.

Pod resztą podpisuję się ręcamy i nogamy.

Qra

19. Data: 2006-08-13 18:56:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil>>" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> ona 15 lat
> moja dziewczyna ma tragicznie w domu matka ja caly czas wykorzystuje
> matka wogole nic jej nierobi w domu siedzi od rana do nocy na internecie
> ojciec tez sie pod butem matki ona tam rzadzi

> a niebawem jedzie do szwecji na pare miesiecy

Żeby nie ta Szwecja, to bym pomyślała, że to o mnie ;-)

I co to znaczy, że dziewczyna musi w domu wszystko robić? Ma jak królewna
jakaś leżeć i pachnieć? A chciałbyś mieć Kamilu żonę, co tylko leżeć i
pachnieć umie? Jeśli tak, to winszuję i nie miej pretensji do jej matki, bo
Twoja dziewczyna za chwilę może tak samo się zachowywać.

Poza tym mówi się, że prawdziwa miłośc wszystko przetrzyma. Te 3 lata do
osiągniecia przez Was pełnoletności niczym jest wobec wieczności

Qra, wyrodna mać

20. Data: 2006-08-13 19:16:22

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamil>> napisał(a):

> [...]

Co "wszystko"? Gotuje, sprząta, czy robi coś co zazwyczaj wykracza poza
normę?

To nie jest ubliżanie, tylko szczera prawda.

> raz zobaczyla na jej szyji

Może przestraszyła się, że sypiacie ze sobą? Za zwyczaj malinki powstają
w takich właśnie okolicznościach.

A czego konkretnie się dowiedziała?

wziasc slub cywilny ,za zgoda sadu od 16 lat .

Bez zgody rodziców obu stron nie ma takiej możliwości. Nawet jeśli
dziewczyna zajdzie w ciążę. To raz. A dwa, że obawiam się, że to byłaby
największa głupota, jaką moglibyście zrobić.

z nia bo ona chce byc zemna na zawsze.

Jaka jest Twoja sytuacja materialna? jesteś w stanie zapewnić jej
wykształcenie i utrzymanie? Jeśli ona będzie musiała pójść do pracy to
jakie będą jej widoki na przyszłość? Z brakiem wykształcenia, choćby
kierunkowego, nie będzie miała żadnych. Ty zresztą też nie. Jakie życie
chcesz jej zaproponować?
Moja rada: wytrzymajcie jeszcze trochę: skończcie szkoły, idźcie na
studia, albo znajdźcie pracę, która zapewni Wam utrzymanie (błagam nie
pisz, ze rodzice pomogą bo się zastrzelę :/). Wtedy będziecie mieli za
co razem mieszkać i żyć. Wiem - brzmi prozaicznie, ale bez tego na
prawdę nie da rady - trudno realizować marzenia, kiedy nie ma co do gara
włożyć.

--
Elske

no i znow link :) prorodzinny