pomocy -grill i sałatka z majonezem !!szukam czegoś nowego

1. Data: 2002-08-29 15:47:56

Temat: pomocy -grill i sałatka z majonezem !!szukam czegoś nowego
Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich grupowiczów
po raz pierwszy zawitałam w te "progi" ponieważ zostałam do tego zmuszona
...grillową nudą :-)))
pogoda super do grilla a tu sztampa - kiełbaska, kaszaneczka, karkóweczka,
szaszłyki....objadło się...:-(((
czy ktoś dysponuje jakimiś nowatorskimi (ale niezbyt skomplikowanymi)
przepisami grillowymi?
błagam o pomoc
pozdrawiam
@gi

P.S.
i może poproszę o jakiś smaczny przepis na sałatkę z majonezem. przeczytałam
przepisy, które pojawiły się do tej pory, ale albo je znam albo nie
zadowoliły moich kubków smakowych ;-))

1. Data: 2002-08-29 15:52:20

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szaszłyki....objadło się...:-(((
> czy ktoś dysponuje jakimiś nowatorskimi (ale niezbyt skomplikowanymi)

ja mam coś pysznego, ale na deser
grillowane połówki bananów, w skórce, lekko oprószone cynamonem i z
kawałeczkami czekolady mlecznej (najlepsza dla mnie pełnomleczna goplana) na
wierzchu

> [...]
przeczytałam
> przepisy, które pojawiły się do tej pory, ale albo je znam albo nie

nie wiem na ile jestes wybredna, ale ja polecam dośc sycącą i smaczną
sałatkę z selera konserwowego

2 słoiki selera (sałatka selerowa rolnik)
puszka ananasów
20 dkg szynki konserwowej
1 por - biała część
4 jaja na trwardo
majonez

pociachać i wymieszać :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

"Obok mnie łatwo istnieć, trudniej ze mną być." [D. Kijuć]
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-08-29 16:06:41

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grillowane połówki bananów, w skórce, lekko oprószone cynamonem i z
> kawałeczkami czekolady mlecznej (najlepsza dla mnie pełnomleczna goplana)

brzmi super, na pewno wykorzystam - ale to nadal deser :-))) a czym tu
zaspokoić apetyt gości?
> [...]
> sałatkę z selera konserwowego
>
> 2 słoiki selera (sałatka selerowa rolnik)

a to już znam ale w innej wersji - oprócz pora - zółty ser, a zamiast jajek
kukurydza - również pycha :-)))

dzięki za przepisy :-)))
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-08-29 16:27:22

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzmi super, na pewno wykorzystam - ale to nadal deser :-))) a czym tu
> zaspokoić apetyt gości?

a grillowane piersi z kurczaka? najpierw pomęczyć w marynacie, a potem ziuu
na grilla?

1. Data: 2002-08-29 16:34:11

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a grillowane piersi z kurczaka? najpierw pomęczyć w marynacie, a potem
ziuu
> na grilla?

byłooo :-((((((((((
ale dzięki za propozycję :-)
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-08-29 16:35:16

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ziuu
> byłooo :-((((((((((

to trzeba było pisać, że było ;D
mam dziwne wrażenie, że mało Ci jeszcze zostało ;>

no ale popatrz sobie http://www.mniammniam.pl/dzial.php?d=NG

1. Data: 2002-08-29 16:41:45

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> byłooo :-((((((((((
> ale dzięki za propozycję :-)
> pozdrawiam
> @gi

Moze tego nei było:
Eskalopki cielęce z bakłążanem i pomidorem.

na 4 porcje
- 4 duze kotlety z poledwicy cięlecej
- mąka do oprószenia
-1 mały bakłażan, pokrojony w cienkie plasterki
-1 duzy pomidor, pokrojony jw.
- 4 plastry sera fontina ( miekki, kremowy ser z Val d'Aosta na polnocy
Włoch. doskonały do topienia), mozn azastąpic innym miękkim
- 2 łyzeczki suszonego oregano
- pieprz (zawsze swiezo zmielony)

* cielecine oprószyc mąką
* przypiec z obu stron do zrumienienia
* bakłązany przypiec z obu stron na brązowo
* na duzym kawałku folii do pieczenia ułozyc plastry cielęciny, na nich
bakąłzan, pomidor i ser, posypac oregano i pieprzem
* zawinąc mieso formując pakuneczek ( a dokładnei 4 pakuneczki)
*folie zapieczetowac u góry, pozostawiajac przestrzen miedzy nia a serem
* no i znowu grilowac, do miękkości warzyw, ok. 20 min

do tego zgriluj warzywa - paparyka, pataty, cukinie, pieczarki - wczesniej
zamarynuj je w oliwie z oliwek plus ocet balsamiczny plus swiezy rozmaryn
plus roztarte ząbki czosnku. Podczas grilowania mozesz je tez samrowac tym
sosem

Smacznego

1. Data: 2002-08-29 17:40:26

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to trzeba było pisać, że było ;D
> mam dziwne wrażenie, że mało Ci jeszcze zostało ;>

a jednak znalazłam :-)))
co powiesz na menu:
- szaszłyki z kurczaka z boczkiem i warzywami (a jednak)
- wachlarze z cukini z rokpolem
- bagietki zapiekane z pieczarkami i serem (również z rokpolem-uwielbiam
sery pleśniowe)
- sałatka z pomidorów i mozarelli
- bakłażany z parmezanem i ziołami zasmażane w piekarniku (jako przekąska)
- no i coś mocniejszego ;-)))))))))) ale już nie z grilla tylko z lodówki

dzięki za link :-))))
pozdrawiam
@gi

P.S.
jeśli ktoś chciałby otrzymać przepisy na te specjały to dajcie znać
:-)))))))))))

1. Data: 2002-08-29 17:41:51

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamarynuj je w oliwie z oliwek plus ocet balsamiczny plus swiezy rozmaryn
> plus roztarte ząbki czosnku. Podczas grilowania mozesz je tez samrowac

a tego nie było - wykorzystam - dzięki :-))))
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-08-29 18:56:04

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <n...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
aklfgc$e1a$...@n...tpi.pl...
> [...]
> szaszłyki....objadło się...:-(((
> czy ktoś dysponuje jakimiś nowatorskimi (ale niezbyt skomplikowanymi)

Ja uparcie griluje krewetki... Jezeli masz dotep do owych, to chetnie podam
przepis do ichniej marynaty.

Ewcia, Paryzewo

--
Niesz !