pomocy-jak zadziala organizm

1. Data: 2005-11-02 21:09:28

Temat: pomocy-jak zadziala organizm
Od: "klik" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

mialme okropny bol zeba.poszedlem do dentysty zalozyli mi opatrunek i cos
tam w kanale probowlai robic.ale bollo mnie jak wlozyli glebije
igle.powiedzieli ze stan zapalny.poczekalme 2 dni i zaczelem puchnac.dzisiaj
poszedlem do prywatnej kliniki stomatologicznej.tam Pani wyjela mi
opatrunek-oczywiscie zdjecie robilem i tu i tu.okazalo sie ze zaczyna sie
robic malutki ropien.czyli musi sie rozwinac.przepisala mi antybiotyk-kiedys
juz taki bralme jak mialem ropien o nazwie Dalacin 300mg 3x na dobe.teraz
mam pytanie cozrobi ten antybiotyk bo ropien sie rozrasta?oraz dlaczego mnie
boli leczenie kanalowe jelsi zab jest martwy.dzisija cos mi Pani powiedziala
ze sa na koncu jeszcze jkaies nerwy.czy ropa je zlikwiduje i bede mogl siasc
z usmiechem do leczenia kanalowego?bo juz nie iwme co mam robic i dlaczego
mnie to tak boli podczas leczenia?prosilbym stomatologow o wypowiedz.
p.s nie zycze takiej sytuacji nikomu!!!

2. Data: 2005-11-02 21:11:49

Temat: Re: pomocy-jak zadziala organizm
Od: "klik" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

chodzi o lewa gorna jedynke.dodam ze ropien jest wielkosci groszku moze ciut
wiekszy i jest nad zebem.

3. Data: 2005-11-02 21:30:16

Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s nie zycze takiej sytuacji nikomu!!!

mialem cos podobnego ale sie nie wypowiadam. Mam tylko pytanie - byla
prochnica w tym zebie czy moze jakas plomba? Bo mi tez padla jedynka lecz
nie wiem przez co, mowia ze moze od urazu lub prochnicy ale ja nie pamietam
czy przed leczeniem kanalowym mialem tam plombe czy nie :/

4. Data: 2005-11-02 21:49:35

Od: "klik" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

mialem robionego tego zeba pol roku temu i prochnica byla gleboka ale Pani
doktor nie ruszyla kanalu.jednka okazalo sie ze kanal zostal tez zarazony i
teraz jest efekt.chce tlyko wiedziec czy bedzie bolalo leczenie jak zniknie
ropien?i co jest tego rpzyczyna jak wczesniej pisalem w poscie.

5. Data: 2005-11-02 22:59:28

Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

klik <...@...a> napisal nam:

> [...]
> zarazony i teraz jest efekt.chce tlyko wiedziec czy bedzie bolalo
> leczenie jak zniknie ropien?i co jest tego rpzyczyna jak wczesniej

od braku bolu jest znieczulenie i mnie nic nie bolalo, jak kanly oczysczone
to zab jest trup i juz nie trzeba znieczulenia. Mam juz 2 zeby martwe, jeden
nie wiem przez kogo a drugi przez pinde co wlasnie jak u ciebie - choc nigdy
nie mialem glebokiej prochnicy, jakas mala dziurka, nie wiem co zrobila ale
zab padl :/ ehhh cholerni lekarze, za cos takie powinna byc kara jakas.

6. Data: 2005-11-03 00:21:10

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Nov 2005 22:49:35 +0100, *klik*
<news:dkbc9c$8ao$1@walker.pcmedia.com.pl> napisał(a):

> [...]
> teraz jest efekt.chce tlyko wiedziec czy bedzie bolalo leczenie jak zniknie
> ropien?i co jest tego rpzyczyna jak wczesniej pisalem w poscie.

Ja na ropień brałam Aqumentin, wszystko było ok, potem znowu ( po jakimś
roku) w tym samym miejscu ropień się zrobił. Trzeba było wyrwać jednak tego
zęba, chociaż nie bolał.

--
Kaja

Temat pracy licencjackiej o antykoncepcji ,pomocy ?
narkoza / odporność
Jak zrobic spirytus 70% ?
jakie pierwsze objawy zapalenia opon mozgowych?
Aptekarze mierzą recepty co do milimetra