pomocy-jak zadziala organizm

następny post »
From: "klik" <...@...a>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: pomocy-jak zadziala organizm
Date: Wed, 2 Nov 2005 22:09:28 +0100

mialme okropny bol zeba.poszedlem do dentysty zalozyli mi opatrunek i cos
tam w kanale probowlai robic.ale bollo mnie jak wlozyli glebije
igle.powiedzieli ze stan zapalny.poczekalme 2 dni i zaczelem puchnac.dzisiaj
poszedlem do prywatnej kliniki stomatologicznej.tam Pani wyjela mi
opatrunek-oczywiscie zdjecie robilem i tu i tu.okazalo sie ze zaczyna sie
robic malutki ropien.czyli musi sie rozwinac.przepisala mi antybiotyk-kiedys
juz taki bralme jak mialem ropien o nazwie Dalacin 300mg 3x na dobe.teraz
mam pytanie cozrobi ten antybiotyk bo ropien sie rozrasta?oraz dlaczego mnie
boli leczenie kanalowe jelsi zab jest martwy.dzisija cos mi Pani powiedziala
ze sa na koncu jeszcze jkaies nerwy.czy ropa je zlikwiduje i bede mogl siasc
z usmiechem do leczenia kanalowego?bo juz nie iwme co mam robic i dlaczego
mnie to tak boli podczas leczenia?prosilbym stomatologow o wypowiedz.
p.s nie zycze takiej sytuacji nikomu!!!