Re: pomocy-jak zadziala organizm

Data: 2005-11-02 22:59:28
Temat: Re: pomocy-jak zadziala organizm
Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl>

klik <...@...a> napisal nam:

> mialem robionego tego zeba pol roku temu i prochnica byla gleboka ale
> Pani doktor nie ruszyla kanalu.jednka okazalo sie ze kanal zostal tez
> zarazony i teraz jest efekt.chce tlyko wiedziec czy bedzie bolalo
> leczenie jak zniknie ropien?i co jest tego rpzyczyna jak wczesniej
> pisalem w poscie.

od braku bolu jest znieczulenie i mnie nic nie bolalo, jak kanly oczysczone
to zab jest trup i juz nie trzeba znieczulenia. Mam juz 2 zeby martwe, jeden
nie wiem przez kogo a drugi przez pinde co wlasnie jak u ciebie - choc nigdy
nie mialem glebokiej prochnicy, jakas mala dziurka, nie wiem co zrobila ale
zab padl :/ ehhh cholerni lekarze, za cos takie powinna byc kara jakas.