pomocy-jakie tanie twarde drzewo na podloge?

1. Data: 2003-11-25 09:41:34

Temat: pomocy-jakie tanie twarde drzewo na podloge?
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy mozecie doradzic (pytam juz gdzie sie da) jakies drzewo na podloge (ok.
30 m2)
ktore bedzie twarde - wytrzyma np. kołeczka od fotela komputerowego...
i nie bedzie drogie...ok. 100 zl/m2 (wraz z ulozeniem)

zastanawiam sie nad deska barlinecka egzotyczna, ostatnio widzialam w
leroy-merlin badi i jatobe
za 85 zl/m2
czy ktos to moze sam ukladal?
jakie sa wasze doswiadczenia z tym ustrojswem - jak sie je uzytkuje

pozdrawiam,
vika

1. Data: 2003-11-25 10:30:32

Temat: Re: pomocy-jakie tanie twarde drzewo na podloge?
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore bedzie twarde - wytrzyma np. kołeczka od fotela komputerowego...
> i nie bedzie drogie...ok. 100 zl/m2 (wraz z ulozeniem)

Jak byłbym złośliwcą to napisałby że buk, w końcu twardszy od dębu.
Ale tak nie napiszę

Robert ;-)

1. Data: 2003-11-25 10:46:58

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o scislosc - buk ma twardosc 700, dab 670, a jest jeszcze
grab - najtwardsze polskie drzewo ( z tego co wiem) - 720
tylko ze nie znalazlam deski grabowej w ofercie zadnego sklepu czy tartaku
(jak na razie)
ponadto jesli polskie (miekie) drzewo jest drozsze od egzotycznego
(twardszego)
to troche przegrywa w konkurencji...
pozdr.
v. ;D

1. Data: 2003-11-25 10:51:48

Od: "Nomika" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vika" <v...@g...pl> wrote in message
> [...]

> za 85 zl/m2
> czy ktos to moze sam ukladal?
> jakie sa wasze doswiadczenia z tym ustrojswem - jak sie je uzytkuje

Badi jest pięknym ale nie twardym drewnem, wbrew temu co piszą producenci
jest bardziej miękki od np. dębu. Kółka od fotela zostawiaja slady.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2003-11-25 11:10:44

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badi jest pięknym ale nie twardym drewnem, wbrew temu co piszą producenci
> jest bardziej miękki od np. dębu. Kółka od fotela zostawiaja slady.
> Pozdrawiam,
> Monika

no wlasnie ;(((
dzieki

1. Data: 2003-11-25 12:49:10

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vika" <v...@g...pl> wrote in message

> [...]
> ktore bedzie twarde - wytrzyma np. kołeczka od fotela komputerowego...
> i nie bedzie drogie...ok. 100 zl/m2 (wraz z ulozeniem)

W tej cenie powinien ci się zmieścić klon. Albo jaśniutki europejski, albo
ciut łososiowy kanadyjski. Twardość porównywalna z bukiem o ile dobrze
pamiętam.
Mam w domu od dwóch lat kanadyjski, kółka od krzesła komputerowego nic nie
wgniatają, jedyne co zauważyłem, to że zaczynają matowić lakier, no ale tu
najtwardsze drewno nie pomoże a i na to jest sposób: wymienić oryginalne
plastikowe kółka na takie z gumowym bieżnikiem (do kupienia po kilka zł/szt
w castoramie) - u mnie po ich wymianie jest juz OK.

> czy ktos to moze sam ukladal?

Układałem sam, nie ma problemu.

> jakie sa wasze doswiadczenia z tym ustrojswem - jak sie je uzytkuje

Bardzo dobrze, jestem zadowolony.

J.

1. Data: 2003-11-25 13:31:17

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chodzi o scislosc - buk ma twardosc 700, dab 670, a jest jeszcze
> grab - najtwardsze polskie drzewo ( z tego co wiem) - 720
> tylko ze nie znalazlam deski grabowej w ofercie zadnego sklepu czy tartaku

Źle szukasz :)

www.hsm.com.pl

Janusz

1. Data: 2003-11-30 14:19:37

Od: Fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktore bedzie twarde - wytrzyma np. kołeczka od fotela komputerowego...
> i nie bedzie drogie...ok. 100 zl/m2 (wraz z ulozeniem)
Trzeba wymienić kółka na gumowe i już

Co do spania i siedzenia ???
wertarka
Czy plafon z halogenami można zainstalować w łazience ?
zmywarki mastercook to szajs co polecacie w zamian
Osadzanie ościeżnicy drzwi wewn.