pomozcie!!

1. Data: 2004-08-07 18:11:14

Temat: pomozcie!!
Od: "Karola" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zrobic niespodzianke mojemu kochanemu chlopkowi w postaci
kolacji,
tylko nie wiem jakie dobrac menu. Macie jakies pomysly?

Karola

1. Data: 2004-08-07 18:41:30

Temat: Re: pomozcie!!
Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karola napisał:

> Chcialabym zrobic niespodzianke mojemu kochanemu chlopkowi w postaci
> kolacji,
> tylko nie wiem jakie dobrac menu. Macie jakies pomysly?

nie mamy

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-08-07 18:50:35

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys w jakims programie w tv byl dosc smacznie przyzadzony posilek,
jeszcze nie probowalam przepisow bo jakos nie bylo okazji, ale mozesz
sprobaowac :)

http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid4
0/ - starter
http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid4
1/ - danie glowne
i na deser...
http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid4
2/

Jak dla mnie wszystko to apetycznie wygladalo podczas przygotowan i napewno
w niedlugim czasie to przygotuje.

Zycze udane j kolacji i pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-08-07 20:51:29

Temat: Odp: pomozcie!!
Od: "Karola" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak!! Przemyslalam i to by bylo odpowiednie to zabajone juz robilam
pychota!! polecam :) Dziekuje za podpowiedz.

Karola

Użytkownik Magda <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cf386m$pfp$...@n...onet.pl...

1. Data: 2004-08-07 22:32:16

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie wrote:

> nie mamy
===
Miło Cię widzieć. Co porabiasz?

waldek
===

1. Data: 2004-08-08 11:47:24

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>   Chcialabym zrobic niespodzianke mojemu kochanemu chlopkowi w postaci
> kolacji,
> tylko nie wiem jakie dobrac menu. Macie jakies pomysly?
>
> Karola

Wątek taki pojawia się w grupie kilka razy do roku. Poszperaj w archiwum. Z
tego co pamietam , to zalecane były na ogół: przyćmione światła , skąpy strój,
a nawet czasem symboliczny, cicha , rytmiczna muzyka... ,a wtedy dań może być
wiele ...różnorodnych.

Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2004-08-08 13:00:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@n...onet.pl>,
t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> strój,
> a nawet czasem symboliczny, cicha , rytmiczna muzyka... ,a wtedy dań może być

Co ty wypisujesz? Chłopak przejeżdża pewnie na przepustkę z wojska,
kochająca matka chce mu zrobić dobrą kolację i co -- ma ją podawać w
symbolicznym stroju? Schabowego z kapustą i piwo!

Władysław

1. Data: 2004-08-08 13:37:52

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ===
> Miło Cię widzieć. Co porabiasz?
>
> waldek
> ===

hehehe :-) hejka
nic, troche sie teraz nudze w wakacje i czekam na urlop - tak, tak juz
za piec dni jade na Mazury. :)
lipiec ciezki pod wzgledem pracy totez czasu malo bylo na grupe :|

a co u Ciebie? :)

1. Data: 2004-08-08 13:42:36

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co ty wypisujesz?  Chłopak przejeżdża pewnie na przepustkę z wojska,
> kochająca matka chce mu zrobić dobrą kolację i co -- ma ją podawać w
> symbolicznym stroju?  Schabowego z kapustą i piwo!

Oj, Władysławie!
Jaka matka pisze o synu per "chłopek"? A poza tym nie spodziewałem się po
Tobie , że na kolację możesz zaproponować schabowego i piwo...

ukłony
Michał

1. Data: 2004-08-08 13:47:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora