pomozcie-silny bol podbrzusza

1. Data: 2003-01-27 16:50:05

Temat: pomozcie-silny bol podbrzusza
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

od wczoraj boli mnie dol brzucha z lewej strony (bardzo nisko). nie wiem,
czy to jajnik, czy cos innego. bol jest rwacy, ciagnie mnie, nie moge sie
swobodnie wyprostowac, boli mnie przy siadaniu, wstawaniu, chodzeniu. nie
moge nabrac silnego wdechu, bo mnie ciagnie...
bol zaczelam odczuwac od przebudzenia sie rano, zadnych innych objawow nie
mam.

internista mnie dzis opukal (myslalam, ze zejde z bolu pod uciskiem
strasznie boli) i powiedzial, ze to na pewno problem ginekologiczny. tylko,
ze ja mam wizyte do ginekologa dopiero w srode, czyli w 5 dniu od poczatku
bolu. nie wiem, czy to zapalenie jajnika, czy ciaza pozamaciczna. czy te
objawy wam cos mowia? na razie biore nospe i jestem cala w nerwach...

2. Data: 2003-01-27 17:04:38

Temat: Re: pomozcie-silny bol podbrzusza
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To idz prywatnie do ginekologa dzisiaj. A moze to sprwa nerologiczna?

3. Data: 2003-01-27 17:16:53

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To idz prywatnie do ginekologa dzisiaj. A moze to sprwa nerologiczna?

wlasnie prywatnie zapisana jestem na srode - tak dobry lekarz, ze taki
termin to i tak cud. do przypadkowego za nic nie pojde, bo zawsze taki wypad
konczy sie dla mnie zle:( boli mnie dokladnie na wysokosci lewego jajnika,
pod dotykiem strasznie.

4. Data: 2003-01-27 17:24:33

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A do szpitala (albo jakiejs spolki) na USG teraz? Ja bym nie czekal.
Zadzwonilbym do tego, u ktorego masz byc we srode. To przeciez sprawa awaryjna.

5. Data: 2003-01-27 17:41:29

Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> swobodnie wyprostowac, boli mnie przy siadaniu, wstawaniu, chodzeniu. nie
> moge nabrac silnego wdechu, bo mnie ciagnie...
Dobrze, że wogóle widział Cię lekarz.Myślę, że to on nakierował Cie po
zbadaniu na ginekologa.To co piszesz wskazywałoby na podrażnienie
otrzewnej.Natomiast przyczyn może być wiele.Myślę, że zawsze można jeszcze
zasiegnąć opinii lekarza na dyżurze w szpitalu- ginekologa, chirurga. Przy
utrzymywaniu się bóli,gdyby dołączyła gorączka, wymioty proponuję nie
zwlekać.Pozdrawiam.foma

6. Data: 2003-01-27 18:50:11

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" rena " wrote:

> [...]
> termin to i tak cud. do przypadkowego za nic nie pojde, bo zawsze
> taki wypad konczy sie dla mnie zle:( boli mnie dokladnie na wysokosci

A powiedziałas mu co sie dzieje jak sie z lekarzem umawiałąs?
Odpowiedzailny dobry lekarz przyjąłby Cie od razu, jesli jestes jego
pacjentką, a nei kazał czekac 5 dni.
Zadzown jeszcze raz, powiedz co sie dzieje i szybciutko lec do lekarza -
jesli nie zmieni terminu, idź do innego lekarza. Im szybciej tym lepiej.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

7. Data: 2003-01-27 19:38:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003, rena wrote:

> ze ja mam wizyte do ginekologa dopiero w srode, czyli w 5 dniu od poczatku
> bolu. nie wiem, czy to zapalenie jajnika, czy ciaza pozamaciczna. czy te

nie czekac na wizyte tylko zglosic sie do dyzurujacego szpitala
posiadajacego w skladzie oddzial ginekologiczny (i najlepiej jeszcze
chirurgiczny lub/i urologiczny)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-01-28 01:16:20

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 27 Jan 2003 17:50:05 +0100, rena <b13nvq$1kps$1@foka.acn.pl>
napisał/a:

> [...]
> bolu. nie wiem, czy to zapalenie jajnika, czy ciaza pozamaciczna. czy te
> objawy wam cos mowia? na razie biore nospe i jestem cala w nerwach...

Lekarz przyjmie Ciebie z bólem.Idź i nie czekaj.

--
Pozdrawiam;
Kaja

9. Data: 2003-01-28 17:13:07

Temat: silny bol podbrzusza-epilog
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wepchalam sie dzis do mojego lekarza, bo juz myslalam, ze zwariuje ze
strachu. okazalo sie, ze...ten silny bol byl spowodowany mega-owulacja
(notabene w 40 dniu cyklu, dzis mam 43 dzien - ale i pco, wiec nie dziwota).
nigdy mnie jeszcze cos takiego nie spotkalo, nospa zminimalizowala bol.
lekarz obejrzal mnie na usg i mowil, ze owulacja byla prawidlowa.

Permixon na prostate
prosze o pomoc.
Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Motylica watrobowa