pomysł na domową bibliotekę

1. Data: 2003-09-05 08:58:12

Temat: pomysł na domową bibliotekę
Od: "MK" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie! Interesujš mnie takowe.

Mamy spory zbiór książek, albumów, albumów fotograficznych itp. itd.

Mam jeden pomysł, ale to na razie rojenia (widziałam w M jak mieszkanie).
Taki regał robiony na miarę. Stelaż (boczne ścianki) stawia się z cegieł .
Normalnie cegły kładzie się prostopadle do ściany w słupku a co pewien czas
równolegle i na tych równoległych opiera się z dwóch stron deski, robione na
wymiar. Chcemy tak zagospodarować jednš ścianę w dużym pokoju.
Wada tego rozwiązania, to na pewno umiejscowienie na stałe :(

Macie jakieś inne ciekawe pomysły na bibliotekę książek i płyt?

pozdrawiam
MK

1. Data: 2003-09-07 10:31:17

Temat: Re: pomysł na domową bibliotekę
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 5 Sep 2003 10:58:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@W...onet.pl> i powiedziała:

> No właśnie! Interesujš mnie takowe.

Użyj wyszukiwarki (http://groups.google.com). W ciągu ostatnich
miesięcy były co najmniej trzy dłuższe wątki na ten temat. Jak się
wpisze "regały na książki", to pokazuje to i owo.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

co innego w łazience niż kafelki
o wyższości paneli nad wykładziną lub odwrotnie
czajnik zapach fabryczny ???
Odp: klej na balkon
podkład pod wykładzine dywanowa