co innego w łazience niż kafelki

1. Data: 2003-09-05 08:56:03

Temat: co innego w łazience niż kafelki
Od: "MK" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Macie jakieś ciekawe pomysły na niedrogą łazienkę? Jak
nie kafelki, to co? Są jeszcze tacy, co nie kładą płytek ;)

Czy pomalowanie dolnej połowy lub całej ściany przecierką ma sens? Czy
raczej trzeba byłoby użyć odpowiednich farb do łazienek i przecierka w
związku z tym odpada?

Czy ktoś osłaniał ścianki wokół wanny i umywalki płytą pleksi? Czy to dobry
pomysł? Jak się sprawdza? Czy są problemy z utrzymaniem tego w czystoąci?

Pochwalcie się ciekawymi pomysłami na kieszeń przeciętnego Kowalskiego ;)

MK

1. Data: 2003-09-05 12:00:00

Temat: Re: co innego w łazience niż kafelki
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czystoąci?

> Pochwalcie się ciekawymi pomysłami na kieszeń przeciętnego

w zasadzie wszytskie rozwiazania sa droższe niz kafelki :) no moze
poza lamperia w kolorze zielonkawym lub sraczkowatym :)))
huck
PS
1pokombinuj gresem na sciane wyglada niezle tzw.gres techniczny jest w
miare tani 15 zt/m2no i jest matowy
co ja uwazam za zalete bo nie wwidac tak na nim zacieków z wody
2 rozwiazan szpanerskich polerowany granit jak pokombinujesz to kupisz
po ok 50 zeta/m2 no ale on jest błyszczacy
3popatrz na stronę beckers jast taka farba co sie betong nazywa
imituje beton to do łazienek w sylu późnej III Rzeszy [ale efekt moze
byc niezły] 10 zeta m2 chyba
4.a moze marmur wada chłonie wode trezba impregnowac koszt to ok 80
zl/m2
5lepszy jest konglomerat marmurowy bo nie chłonie wody 100zł/m2
6.zamiast pleksi płyta wilkomorowa z polwęglanu w srodku płyn pi popka
powietrza puszczajaca bąbelki -kurde ile kosztuje taka płyta

1. Data: 2003-09-06 04:59:59

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Witam
>
> Macie jakieś ciekawe pomysły na niedrogą łazienkę? Jak
> nie kafelki, to co? Są jeszcze tacy, co nie kładą płytek ;)

Ja nie kładę płytek!
Znalazłam rozwiazanie tańsze niż kafelki a moim zdaniem ładniejsze.
Na ścianach mam gładz (ale nie jest to konieczne) potem grunt do łazienek
Beckersa i na to farba Beckersa do łazienek . Taką ścianę można przemywać,
chlapać i nic się nie dzieje i wyglada super.
Miałam tak w poprzednim mieszkaniu i w nowym też tak zrobiłam.
Jak się ma więcej pieniędzy to można poszaleć ze specjalną tapetą Beckersa,
która w ogóle nie przepuszcza wody (mozna wtedy nawet montować prysznic na
niej)
Aha, farba ma własciwości przeciwgrzybiczne.
polecam

--
ulapod
Łódź

o wyższości paneli nad wykładziną lub odwrotnie
czajnik zapach fabryczny ???
Odp: klej na balkon
podkład pod wykładzine dywanowa
czym dogrzac, co kupic?