poprawnosc cwiczenia

1. Data: 2000-08-29 12:25:24

Temat: poprawnosc cwiczenia
Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taka lawka : [fixed pitch font]

o|--__
| --__
o| --__
| --__

czy nadaje sie ona do robienia "brzuszkow" ?
Pytanie bierze sie stad iz lydki nie tworza kata z tulowiem, co przy
zwyklym wykonywaniu tego cwiczenia [na ziemi] jest konieczne.... czy
moze tutaj chodzi o samo zgiecie kolan ? [do czego lawka sie juz
nadaje]

__
Na nasze życie składa się szaleństwo
i rozwaga; jeśli ktoś napisze tylko o tym, co wzbudza szacunek i nie
wykracza poza ustalone kanony, pominie conajmniej połowę

2. Data: 2000-08-29 14:09:59

Temat: Re: poprawnosc cwiczenia
Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| jest taka lawka : [fixed pitch font]

Do 'brzuszkow', ale jedna uwaga przy robieniu brzuszkow. Podczas
robienia brzuszkow nie trzymaj rak zaplecionych na glowie, poniewaz
intuicyjnie trzymajac rece za glowa (ew. na karku) podczas robienia
brzuszkow robisz nacisk rekoma i przy dluzszym cwiczeniu taki nacisk
moze spowodowac jakies zwyrodnienie. Osobiscie trzymam rece zawsze
przy skroni lekko dotykajac glowy.

Mysle, ze ktos tutaj moze opisac to co powiedzialem bardziej z
medycznego punktu widzenia...

Waldek

3. Data: 2000-08-29 14:34:26

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do 'brzuszkow', ale jedna uwaga przy robieniu brzuszkow.

czyli ten brak wyjsciowego zgiecia w tulowiu jest ok ?

> [...]
>brzuszkow robisz nacisk rekoma i przy dluzszym cwiczeniu taki nacisk
>moze spowodowac jakies zwyrodnienie. Osobiscie trzymam rece zawsze

no tyle to sie sam juz kiedys domyslilem :)
rece trzymam za glowa ale jej nie dotykam

__

4. Data: 2000-08-30 13:24:19

Temat: Odp: poprawnosc cwiczenia
Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "phenomen" <t...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.

> [...]
> zwyklym wykonywaniu tego cwiczenia [na ziemi] jest konieczne.... czy
> moze tutaj chodzi o samo zgiecie kolan ? [do czego lawka sie juz

"Brzuszki" wykonywane przy wyprostowanych w stawach biodrowych konczynach
dolnych, bardzo silnie obciazaja kregoslup ledzwiowy oraz stawy biodrowe.

5. Data: 2000-08-30 14:27:03

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Brzuszki" wykonywane przy wyprostowanych w stawach biodrowych konczynach
>dolnych, bardzo silnie obciazaja kregoslup ledzwiowy oraz stawy biodrowe.

czy w takim razie mozna je robic zatrzymujac sie w polowie [nie
dotykajac deski ?]

__

6. Data: 2000-09-07 16:20:10

Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brzuszkow robisz nacisk rekoma i przy dluzszym cwiczeniu taki nacisk
> moze spowodowac jakies zwyrodnienie. Osobiscie trzymam rece zawsze

Coooooooo???
A ja od roku pakuje codziennie setke brzuszkow z rekoma zaplecionymi za
glowa :(
Ale przeciez wszyscy tak robia, nawet wuefista nam tak kazal...
A poza tym jesli by trzymac rece przy skroniach to odskakuja i wyglada to
jakbym zadawal ciosy karate niewidzialnemu przeciwnikowi ;)

> Mysle, ze ktos tutaj moze opisac to co powiedzialem bardziej z
> medycznego punktu widzenia...
Bardzo poprosze.

Ulysses

7. Data: 2000-09-08 16:05:34

Od: "Anita" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóz szanowni panstwo. Oboje potrosze macie racje.Cwiczenia z rekoma na karku
powoduja rozciagniecia wiezadeł w kreg. szyjnym, ale ta przestroga dotyczy
osób u których nastepuje powolne zmniejszenie elastycznosci wiezadeł tj.pow
25 lat.
Tak poza tym proponuje cw. z rekoma skrz. na klatce piersiowej( nie lataja,
i jest w miare prawidłowo z pkt widzenia medycuny..

testy alergiczne
Optycy i okulisci ! Prosze o komentatrz
Cytologia
zoladex?