Re: popularny populares ???

From: kasia pierdziasia <k...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: popularny populares ???
Date: Mon, 09 Nov 2009 18:33:14 +0100

Robakks pisze:
> "kasia pierdziasia" <k...@a...pl>

> Nie widzę żadnego związku pomiędzy Twoim potokirm nowomowy
> a treścią przedposta. Zależy Ci by znów jak zawsze udupić temat?
> Płacą Ci za to?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

to ja nie widze zadnego zwiazku
pomiedzy twoim zapowiedzianym odejscie do pisania ksiazki
a udzialem w tym watku
przeciez odszedles i piszesz, wiec co? krzywde ci czynie?
najwidoczniej jestes bydlakiem,
ktory nie rozumie nawet wlasnych slow i zapowiedzi,
wiec tym bardziej wymagasz kija
zachowaj sie choc raz, jak na twoj wiek przystalo i idz juz stad
a nie jak kutwa i zlodziej,
bedziesz trzymal dekorer kurczowo az przyjda i ci sila zabiora
godnosci troche stary capie,
nie zapacilesz za net, to idz i uczciwie oddaj co nie twoje
a ten watek jest tak glupi, ze nie ma nawet tu czego udupic

--
Katharina von pierdziasia

PS. to prawdopodobnie jest moj ostatni post,
wiec bylabym wdzieczna,
gdbys nie oczekiwal juz wiecej odpowiedzi