Re: popularny populares ???

Data: 2009-11-13 22:02:19
Temat: Re: popularny populares ???
Od: de Renal <f...@g...com>

Chiron wrote:
> Pozwol? sobie dla jasno?ci:
>

> glob napisa?:
> Charakteryzujesz i m?wisz ?e Micha? jest z szarego t?umu, ?e go nie
> ma, przecie? skrajnym stadem w tej chwili s? katolicy, wi?c projekcja.
> Opowied? przed ?mierci? tym co ?yj?, jak sta?e? si? ?ywym trupem, no
> mo?e kto? z tego zaczerpnie, by jednak nie przegra? swojego ?ycia, jak
> ty to zrobi?e?. Dla mnie to by?y i s? te momenty przera?enia, gdzie
> wszystko si? ko?czy i wszystko zaczyna.
>
> Chiron odpowiedzia?:
> Jest mi przykro, globie, jak zauwa?am, ?e tak bardzo chcesz by? stadny, ?e
> [...]

Czy ktoś temu debilowi jest w stanie wytłumaczyć, że przenosząc
decyzję na stadność, jest to zachowanie stadne, czyli on chce wiedzieć
pytając się stada, czy stadny nie jest ,jednocześnie uzależniając od
stada decyzję, bo ta chora kurwa nawet nierozumie co robi i co się do
niego piszę.
Czy ktoś jest w stanie mu to pokazać, bo mnie wyczerpuję się powili
cierpliwość .