Re: popularny populares ???

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: popularny populares ???
Date: Sat, 14 Nov 2009 09:43:00 +0100
<hdhiqk$mhl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdhl34$8ru$1@news.onet.pl>
<hdi7al$e7o$1@inews.gazeta.pl> <hdj22g$aai$1@news.onet.pl>
<0...@s...googlegroups.com>
<hdjjpj$seg$1@news.onet.pl>
<2...@b...googlegroups.com>
<hdjnpl$8di$1@news.onet.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
<hdjosi$beb$1@news.onet.pl>
<3...@3...googlegroups.com>
<hdka94$l5j$1@node1.news.atman.pl>
<f...@f...googlegroups.com>

"de Renal" <f...@g...com>
news:f7ad5e6f-18d2-4659-8238-ecaceeb70e99@f16g2000yq
m.googlegroups.com...
> "Chiron" <e...@p...com>
> news:hdka94$l5j$1@node1.news.atman.pl...>

>> Pozwolę sobie dla jasności:

Chiron napisał:
"Ty, michale- gdybym miał Ciebie scharakteryzować- to napisał bym:
ktoś z szarego tłumu. Ktoś taki, kto przypomina wiele osób- i nikogo."

Robakks: W tym zdaniu Chiron sygnalizuje michal'owi i innym
grupowiczom, że postrzega "szary tłum", a w nim aninimowe osoby
niczym nie różniące się w wypowiedziach od siebie (nierozróżnialne).
User michal w opinii Chirona jest jednostką stojącą w szeregu w
"szarym tłumie"

glob odpowiedział:

Robakks: glob potwierdza, że rozumie co napisał Chiron, przy czym
przekręca nazwę michal na Michał - próbując uczłowieczyć szarego
agenta z "szarego tłumu". Równocześnie pokazuje, że w antagonozmie
do "szarego tłumu" postrzega "skrajne stado" nadając mu nazwę
"katolicy", a Chiron w opinii globa stoi w szergu w "skrajnym stadzie"
i jest "żywym trupem".
Z ostatniego zdania globa można wywnioskować, że sam był kiedyś
"żywym trupem" Globem, ale przeżył moment przerażenia, więc
wszystko się skończyło.

Robakks: Chiron potwierdza, że rozumie co napisał glob, projektując
przy okazji, że glob choć odciął się od "żywych trupów" i stał się
martwym agentem globem jednym z wielu tworzących "szary tłum"
- to nie jest tego świadomy. Agent, który nie wie, że jest agentem,
bo nie zna swojego miejsca w szeregu, choć zna już jedynie słuszne
mantry powtarzane przez "szary tłum" ( w tym atak na "katolików")

Robakks: glob potwierdza, że rozumie co napisał Chiron cytuję:
"człowiek oderwany siebie nie widzi nie ma kontaktu ze sobą, więc
nie wie jaki jest, nie kontroluje", ale zgodnie z programem, który
realizuje - nie bierze tych słów do siebie. Ma wprogramowany ATAK
więc atakuje Chirona projekcją, że rzekomo sam siebie nienawidzi
i zwalcza odmienności (czyt: tych, którzy nie stoją w szeregu).

Robakks: Do wojny pomiędzy "szarym tłumem" a "żywymi trupami"
Chiron usiłuje wciągnąć inne osoby. Wojnę nazywa eksperymentem.

Robakks: glob przewiduje scenariusz takiej wojny:
agenci "szarego tłumu" będą popierać globa (swojego), a
"żywe trupy" będą popierać Chirona (swojego) - bez względu
na to co i jak mówią. :-)

Robakks: Chiron podejrzewa, że glob nie wie iż jest agentem
"szarego tłumu" i wierzy Chiron, że gdy ktoś powie globowi
iż jest stadny - to glob zrozumie.

Robakks: Żądza krwi zaczyna dominować. Chiron woła: WOJNA

Robakks: glob (harcownik) nakręca Chirona

Robakks: Chiron personalnie się odżarł. :-)

> Czy ktoś temu debilowi jest w stanie wytłumaczyć, że przenosząc
> decyzję na stadność, jest to zachowanie stadne, czyli on chce wiedzieć
> pytając się stada, czy stadny nie jest ,jednocześnie uzależniając od
> stada decyzję, bo ta chora kurwa nawet nierozumie co robi i co się do
> niego piszę.
> Czy ktoś jest w stanie mu to pokazać, bo mnie wyczerpuję się powili
> cierpliwość .

Robakks: glob nie pozostał dłużny. - hehe

komentarz:
Ta wojna ideologiczna pomiędzy wierzącymi w Bogów, a wierzącymi
w jedyną słuszność religii naukowych - trwa nieprzerwanie.
Są pociągający za sznureczki (guru) i są harcownicy zarzynający się
w obronie papierowych racji swojego stada.
To atawistyczna sWera seksualności: instynkt mordu - zew krwi,
sprawnie wykorzystywany przez inżynierów od manipulacji
socjotechnicznej - kosiarzy mózgów.
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~